Dat is leuk om te horen! Het is een gaaf ding inderdaad, maar ik vind hem wel aan de zeer grote kant. Zelfs aan mijn pols (20,5 cm omvang) staat hij nog echt groot. Het is wel een echte eye catcher, want ik krijg er meer opmerkingen over dan over al mijn andere horloges.
Ik heb 19,5cm pols en ja, hij is wat groot, maar draagt gewoon goed. Ik heb m ooit gepast en ik wilde m niet meer teruggeven aan de verkoper
Ooit…. Ooit….
Wanneer “ooit” aan de orde komt kan je mij altijd een PB sturen.
Zal ik zeker doen.
Maar ik ben er bang voor dat het te hoog gegrepen is voor me. Tenzij ik een paar andere horloge verkoop en op dat punt ben ik nog niet…
Erg mooi. Heb je het nieuw gekocht of tweedehands? Ik zou er wel zo een tweedehands willen.
Bedankt, ik heb hem nieuw gekocht destijds.
De stalen versie heeft een veel hoger bling gehalte. Ook nog leverbaar met een witte wijzerplaat maar dat ziet er eerlijk gezegd niet echt mooi uit (vind ik)
De 2000 is ook mooi te dragen met zwarte AT rubberen band en de meegeleverde grijze Velcro
Mooi!
All time classic
Even de originele groene strap van mijn Spitfire Chronograph vervangen voor een beige exemplaar. Vind het zelf erg nice
Thnx nu wil ik ook een watchwinder op me bureaublad…
Ziet er goed uit👍
Heel fraai!
Zag dit horloge afgelopen week op Schiphol
Was op slag verliefd
Nu heb ik wel een zwak voor arabische cijfers
Wat een afwerking op die movement
Nou en of!!