Das een hele mooie! Gefeliciteerd!
Supermooi. Ik heb hem ook, maar krijg de band niet fijn afgesteld. Korte of lange schakels, het maakt niet uit. Jammer dat ie geen fijnafstelling heeft. Dit vind ik het enige grote nadeel wat me ook van een 3227 afhoudt.
Zou er dit jaar nog een nieuw (Genta) model van de Ingenieur komen…
Ik vind die releases van de Pilot Top Gun modellen nu niet echt spannend.
Ik heb de hoop opgegeven. Het lijkt alsof ze nog maar 1 lijn hebben, de Pilot.
Dat hoop ik toch van niet
Heb 3 Ingenieurs en dat blijft mij favoriete lijn (uiteraard niet de huidige versies, bah) dus hoop dat ze dit weer nieuw leven inblazen…
Maar de kwaliteit van vintage IWC is top en nog steeds ondergewaardeerd!
Waarvan de Mark XVIII en LPP nog steeds geen opvolger hebben. De Spitfire blijft de enige Mark lijn die een deftige upgrade gehad heeft in 2019. Hoe rommelig kan die collectie maken?
En inderdaad, hoeveel momentum is er nu niet om een opvolger te maken voor de Ingenieur 3239… komaan IWC!
Ik draag vandaag toevallig weer de 3227, blijft prachtig na 15 jaar(!). De mooiste Ingenieur na de 1832 Jumbo SL
Dit is nog altijd de mooiste variant!
Ja, de pilot chronographs en big pilots zijn gewoon de melkkoeien dus daar gaat alle energie en ontwikkelbudget naar toe.
En dan hebben ze nog niet eens de big pilot 43mm met groene dial gebracht die ik graag wil.
Misschien in de rest van het jaar, naar deze modellen bij andere merken is zoveel vraag dat het me zou verbazen als IWC deze kans zou laten liggen.
Zou dat gesprek gewoon met je AD aangaan. Heb het zelf nog niet meegemaakt dat het zo snel mis ging…
Mooi!