IWC only (Deel 1)

Ook geweldig, het blauw van die Cousteau Divers! ! Toen ik hier lid werd, ik geloof in 2013 had gebruiker @Timecat er één te koop staan op rubber. Die is altijd in mijn hoofd blijven spoken; zeker toen John Mayer hem als zijn vakantiehorloge presenteerde in één van de eerste talking watches in een koffiebar met Benjamin Clymer.

Overigens ben ik, ondanks de briljante stalen band, ook erg benieuwd naar deze op een rubber band, maar ik hik nog tegen de prijs aan. Beste deal: €240 zonder sluiting,… misschien ooit.

2 likes

Even een plaatje :smile::+1:

22 likes

Nog maar eens wat leven in blazen! :blush:

16 likes

Is dit de originele iwc band?

Dat is dus een van de mooiste IWC’s die ik ooit heb mogen aanschouwen. Draag hem in goede gezondheid. Prachtig.

1 like

Nee ik heb er een IWC band bij maar die is zeker niet de originele, dus ik heb er een Shell Cordovan van Nomos opgezet met de IWC sluiting. Ben er best tevreden van :blush:

1 like

Ja ziet er top uit. Zoiets zoek ik bij hetzelfde horloge ook nog. Is die band net zo dik als de iwc band? Ben wel benieuwd.

Mocht je meer foto’s hebben dan houd ik me (via pm) aanbevolen!

Ik stuur je morgen wat foto’s bij daglicht, dan kan je zelf oordelen :blush:

Diverman, ik heb m nu n maand. Loopt als een trein. Ik merk maar een paar seconden verloop.

Dan ook nog maar es een plaatje met andere lichtinval en bij gebrek aan andere. Wat ik vreesde gebeurt: het is verslavend, ik zit reeds verlekkerd naar een Pilot te kijken. Nu al…

17 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:Eén van de mooiste IWC’s imo!

Vandaag een IWC IW377714 gaan passen, ik ging er vanuit dat deze te groot zou zijn. Dit viel me na hem een tijdje om te hebben enorm mee. Met het gevolg dat ik dit horloge nu wel heel erg graag wil hebben.
Helaas viel me de korting op dit horloge tegen, kreeg wel als optie 5 jaar garantie en een gratis servicebeurt.
Denk er nu over om hem dan maar in Zwitserland te gaan ophalen. Wil best iets meer betalen, maar nu gaat het om bijna 1000 euro.

10 likes

Het scheelt inderdaad een hoop als je hem daar koopt… zeker met die goedkope vluchten

Prachtig horloge, staat ook mijn lijst. Zal nog wel even duren vrees ik.:disappointed:
Ik zou hem in Zwirserland op gaan halen!

Mooi horloge

8 likes

Schitterend horloge!:heart_eyes:
Snap niet dat hij nog te koop staat. Als hij een blauwe plaat had gehad…
De zwarte plaat is ook erg mooi, maar ik durf het niet aan om hem te bekijken en te passen. Ik sta wat dat betreft niet erg stevig in de schoenen.:smirk:

6 likes

Inderdaad een mooi horloge.

Wij hebben dezelfde smaak :wink:

1 like

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met betaalbare nederlandse verkooppunten?

Nee, die bestaan niet :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Je zou @SuperC of @Crownguard een berichtje kunnen sturen. Dat is ten minste wat ik zou doen voordat ik aan smokkelen en belastingontduiken zou gaan denken. Mocht je dat nou toch overwegen, bedenk dan wel dat bij verkoop het gebrek aan een EU factuur weer iets drukt op je te realiseren verkoopopbrengst.