Erg fraai!
Even met de Portugieser Perpetual Calendar rondgelopen. Wat een fraai horloge! De wijzerplaat is zooo mooi en wat draagt hij prettig (weinig ervaring met leren band). Ook al is deze vrij groot, erg sierlijk. Toch maar toegevoegd aan de wishlist.
Nog meer enthousiastelingen hier van dit model?
Ziet er zeker goed uit. Sowieso vind ik veel iwc horloges mooi maar helaas vaak toch wat te groot, zou sommige modellen graag ook wat kleiner zien!
Ik weet nog dat ik voor de vitrine lag voor het eerste horloge met dit uurwerk. De Da Vinci blijft gaaf.
Maar wel enthousiast over dit model?
Mijn graal…
Some day.
Vooral in blauw nog duur.
Maar gezien de gigantische afschrijving kan een ouder exemplaar haalbaar zijn ooit. Liefst net geserviced dan want das er ook niet naast
Zeker, Portuguese Perpetual vind ik schitterend.
Is het ook een horloge dat je iedere dag zou dragen? Toen ik 'm net om had dacht ik bij mijzelf: zoiets draag je alleen op zon- en feestdagen. Maar een paar uur later voelde het alsof je 'm met gemak dagelijks zou dragen.
Ik heb nog een iwc fliegerchronograph in de quartz uitvoering die wellicht naar het blauwe gedeelte gaat.
Iwc gaat JLC achterna?
Ook 8 jaar garantie
Ik vraag me af, welk gevolg heeft dit als je nou een iwc die je op je naam geregistreerd hebt, verkoopt
Zojuist hiervan gebruik gemaakt.
Je dient een ‘My IWC’ account aan te maken waaronder het horloge wordt toegevoegd aan de hand van het serienummer en kopie garantiekaart.
Je kunt natuurlijk bij verkoop je ‘My IWC’ account overdragen of de naam en e-mail van je account aanpassen.
Ik zie mijn IWC niet snel vertrekken dus ik ben blij met de verlenging van de garantie naar 8 jaar
Top! Ga ik ook doen.
Lang getwijfeld over de stalen variant, maar stiekem stond Titanium al lang op mijn wish-list. Past maar net op mijn iele polsjes, maar ben er blij mee.
Het caliber 88 vind ik wat mooier op de plaat met de subsecond maar de 89 is toch wel het ultieme time only manual wound movement.
Let goed op het blauwe gedeelte, heb Jur gevraagd of het heropend kan worden