Ik zie niemand hier echt op de man af gaan, de discussie inhouse wordt gewoon even de kiem in gesmoord omdat die recent nog maar gevoerd is.
Laten we het nu weer over horloges hebben als het kan?
Ik zie niemand hier echt op de man af gaan, de discussie inhouse wordt gewoon even de kiem in gesmoord omdat die recent nog maar gevoerd is.
Laten we het nu weer over horloges hebben als het kan?
Dank, de band is even wennen maar verrassend comfortabel (zelfs al moet er nog een linkje uit). Ben een taper gewend, vandaar
@Bidle bedankt! Vergeet geen foto neer te zetten, dan kunnen we meegenieten
Nog een (amateur)filmpje over hoe de kast van de 16 in profiel meer rond de pols gaat als de 18. Een van de redenen waarom ik de 16 zo graag weer wou hebben. Mijn pols is 17cm maar vrij rond.
Het is dat ik een vlakke pols heb anders was die MarkXVIII voor mijn 17 cm pols ook al te groot. Nu is het echt zo een beetje de Max wat ik kan hebben. Lugs hangen niet over oid.
Ik vind wel dat een pilot wat groter mag zijn. Of in ieder geval meer aanwezig.
Ha daar is ie dan…gaaf Jasper! Super mooie Flieger.
Als er 1 horloge is die het mag hebben is’t een pilot wel inderdaad. Kans is groot als er een nieuwe 39mm petit prince komt dat ik deze ga inruilen ervoor, zelfs al is de fit wat minder. Gewoon omdat die plaat schitterend is
@daffie bedankt! Dat is ie zeker!
Gefeliciteerd, hele mooie pilot!
Zelf hoop ik ook op een 39mm introductie met kortere lugs (lug to lug van 48mm zou perfect zijn).
Maar ik kan mij niet voorstellen dat er de komende tijd iets aangekondigd wordt.
Nice! Super staat zo te zien
Ik mis wel de negen
Veel draagplezier
Dank! Ja bijna 100% en geen krasje te zien op de AR coating, dat was met onze vorige wel anders.
De 9 zat helaas niet in de prijs inbegrepen
Gefeliciteerd, ik heb hem zelf ook en hij draagt erg fijn. Ik heb de armband niet en draag hem met verschillende banden. waardoor hij weer een andere uitstraling krijgt. Ik kijk ook rond om misschien nog eens een stalen band te scoren, zeker als ik jouw foto’s zie, maar los zijn ze erg prijzig. Veel plezier met het horloge!
Dank!
Die stalen banden schijnen inderdaad niet goedkoop te zijn. Ik vind het een heel mooie band en het veersysteem om de links eruit te halen is zeer plezant. Geen hamertjes, tools of schroevendraaiers nodig. Ik heb 't met een tandenstokertje vlot voor elkaar gekregen
Ik denk wel dat ik een leren band ga bestellen ervoor, dan kan ik afwisselen naar staal in de zomer en leer voor de andere dagen
Gefeliciteerd! Blijft samen met een Mark XV een klassieker (pre-Richemont en begin Richemont) met een mooie maat. Heb de mijne net vorige maand verkocht. De stalen band is echt een genot en de maat perfect, maar droeg het te weinig. Veel plezier ermee!
Deze helemaal gemist! Prachtig! Van wie is deze collectie (instagram?).
Dank!
Is het die van jou toevallig niet? Zoveel zullen er nu ook niet rondgaan vermoed ik. Mijne komt van ten2two
Nee, ik heb het via Chrono24 verkocht aan iemand uit Copenhagen. Deze IW325504 komt uit 2008 en was een volledig Nederlandse set van Ace & Dik. Zelfs het pinbonnetje zat erbij. De catalogus met prijslijst heb ik nog.
Nee dan is’t inderdaad een andere toevallig. Mooie lumeshot
Thanks! Grappig dat modern superluminova blauw verkleurt met een UV lamp en ouder superluminova (zoals destijds bijvoorbeeld op mijn IWC Mark XV) groen. Het “gloeit” allemaal groen als je de UV lamp uitzet.