IWC only (Deel 2)

Zeer fraai, staat als volgende op m’n verlanglijstje. Bewust geen blauwe band? Hoe bevalt hij verder?

Dit is de originele blauwe band, maar op de foto lijkt hij zwart. Ik krijg de kleur ook niet goed op de foto, maar ik ben ook niet zo’n goede fotograaf. Bij daglicht is de band duidelijk blauw, maar bij wat minder licht lijkt hij donkerblauw tot zwart.

Hij bevalt heel goed. Ik draag hem meer dan ik vooraf had gedacht. Ik had hem gekocht als een soort van dress watch, maar ik draag hem ook met een T-shirt en sportschoenen.
Hij draagt ook heel comfortabel.

1 like

Prachtig :+1:

1 like

:+1:
Snel maar even langs de AD om te passen!

1 like

Heeft iemand hier meer nieuws over? Zou dezelfde in-house movement als de Pilot Spitfire gebruiken. Maar buiten de langere markers op 3-6-9 lijkt er verder niet veel te zijn veranderd.

De Mark XVIII is ook niet meer te bestellen op de website.

8 likes

9 likes

Vandaag een hele mooie NA in ontvangst mogen nemen. Zo classy, zo simpel. En moeilijk om die blauwe tint op de foto te krijgen :sweat_smile:.

25 likes

Geniet ervan. Mooie klok

1 like

Prachtig!

1 like

Waarom komt IWC niet met een Mark XIX?
Ze gaan van 18 naar 20!

1 like

Ik vraag het me ook af, er is nog nergens officiële bevestiging van IWC maar is reeds bevestigd door verschillende mensen die ‘m gezien hebben ondertussen.

Deze stond op WUS:

11 likes

Klopt, daar had ik 'm zelf ook vandaan inderdaad. Verder lijkt er precies nog niet veel informatie te zijn…

1 like

13 likes

Ze zouden 19 overslaan ivm CovidXIX… verder nog niets bekend.

1 like

8 likes

Heel fraai, ook mooie band :+1:

11 likes

Blijft de mooiste uit die reeks voor mij!

1 like

Mijn favoriet!

16 likes