IWC only (Deel 2)

Continuing the discussion from IWC only (Deel 1).

Previous discussions:

4 likes

Poahhhhh 1e post :sunglasses:

51 likes

2e :wink: en…. Vakantie!!!

31 likes

ok, doe mee …

IMG_3839

27 likes

Phoe 3 beauty’s op een rij :ok_hand:

3 likes

35 likes

Ik mag me bij deze groep voegen. Overgenomen van een forum lid gister. Blij mee!

@Bramehv gefeliciteerd :wink: blijft een fantastisch mooi horloge… :+1: :+1: :+1:

2 likes

15 likes

Ik mag me sinds enkele dagen forumlid noemen, maar minstens zo belangrijk: ik mag me sinds vandaag IWC eigenaar noemen! Hoop vaak met jullie te spreken over dit prachtige merk.

38 likes

Goed weekend!

26 likes

Porsche en IWC :sunglasses: mooie combinatie

2 likes

Very nice !!

Nog wel even een NA topic van maken natuurlijk !

1 like

welkom, en voor je volgende IWC een bijpassende Porsche design …

16 likes

Jazeker! Ook zeer fraai. Een porsche heb ik nog niet in mijn bezit, maar dat is wel het doel. Dan ook een porsche design horloge erbij.

2 likes

Mooie IWC! Gefeliciteerd hoor!

1 like

Ik heb de Top Gun Ceratanium Double Chrono (blijft hele mond vol) vandaag op een groen bandje gezet:

38 likes

Heel erg fraai! :ok_hand:t2:

1 like

Helaas is deze IWC (geadverteerd als ongedragen '21) toch niet zonder beschadigingen aangekomen.
Ik ga daarom in overleg met de juwelier. De lol is echter wel van deze 377709 af op deze manier. Ik verwacht daarom dat ik hem zal retourneren. :-1:

Mijn oorspronkelijke doel jaren geleden was om een portugieser aan te schaffen. Deze zitten echter zoals jullie weten minstens 2000 euro boven de pilot chronograph.
Op een of andere manier durf ik niet goed een gebruikte IWC te kopen. Wellicht ook omdat dit de eerste aanschaf van een echt horloge is.
Daarom heb ik vorige week toch de pilot chronograph gekocht. Ook deze vind ik erg mooi.

Wat is jullie ervaring met het kopen van gebruikte portugiesers? Hebben jullie tips? De IW371604 heeft de voorkeur.

Vervelend om te horen, wat mankeerde er aan?

1 like

Beschadiging van de lederen band, maar ook en kras op de kast. Recht in het zicht op het geborstelde gedeelte van de lug linksboven. Vooral dat laatste maakt dat ik hem waarschijnlijk niet houd. Daarnaast leek de sticker op de achterzijde van de kast versleten. Wat ook raar is bij een ongedragen horloge.