IWC only (Deel 2)

Dat is vervelend zeg. Al contact opgenomen met dealer en gevraagd naar uitleg? Mag aannemen dat ze dit netjes afhandelen…

1 like

Jazeker! Ik ben in afwachting van een reactie. Ik verwacht van een IWC dealer ook dat ze dit netjes oplossen. Jammer dat het zo’n gedoe is bij het eerste horloge. :sweat:

1 like

@caymans we gaan wel uit van een goede afloop.

Ondertussen een andere (oudere en extra dikke) doppelchrono waar ik nog steeds erg content mee ben;

18 likes

Ik ken het gevoel.

Ik zou denk ik ook voor een nieuwe Portugieser gaan.

Als je op Chrono24 soms ziet dat ze onder de krassen en butsen zitten en dan voor stevige prijzen als “zeer goed” worden omschreven :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ga ook uit van een goede afhandeling. Heb dit soort “gedoe” door de jaren heen met verschillende merken en juweliers meegemaakt (wel altijd uiteindelijk netjes opgelost). Hierdoor leer je wel steeds meer over horloges en de aankoop ervan.

1 like

Welkom en heel veel plezier met je mooie aankoop!

1 like

Ik heb een maand geleden deze Mark xvii via Chrono24 van een Belgische particulier gekocht. Bevalt uitstekend!

16 likes

39 likes

Die is nieuw, toch? Of ben ik nou aan het slapen?

1 like

Nope, je bent goed wakker :stuck_out_tongue_winking_eye:
NA inderdaad.

2 likes

Gefeliciteerd! Deze wil ik ook een keer toevoegen aan de collectie :ok_hand:

1 like

Thanks

Super aanwinst! Gefeliciteerd hoor. Ik vind dit altijd de mooiste configuratie van de lijn met witte dial en zilveren hands.

1 like

Ik ook :ok_hand:

1 like

Staat goed! En in mooie staat zie ik :blush:

Wat is je eerste indruk?

1 like

Veel mooier dan zwart he :innocent:

18 likes

Welkom bij de MK XII club :blush:

1 like

Ik vind hem heel mooi, ook de geïntegreerde band is knap en mooi afgewerkt. Superhandig om aan te passen ook. De wijzerplaat heeft een mooie fijne structuur en speelt met het licht, van fel wit naar wat gedimd wit naar zilver. Hij draagt ook zeer comfortabel. Op wat kleine krasjes hier en daar na, in zeer mooie staat :sunglasses::partying_face:

3 likes

Begrijp ik goed dat je het horloge niet persoonlijk hebt opgehaald maar hebt laten opsturen🤔

Misschien toch een tip om voortaan naar de dealer te gaan en het horloge goed te inspecteren. Dit ook om eventuele discussie naderhand uit te sluiten.

Het kopen van een gebruikte Portugeser lijkt me geen enkel probleem. Heb ik in het verleden ook regelmatig gedaan. Zorg wel dat je het horloge eerst in handen hebt gehad of recht van teruggave hebt als je op afstand koopt.

Ik zou me door je recente ervaring in ieder geval niet uit het veld laten slaan. De dealer komt vast met een goeie oplossing :blush:

3 likes

Mooi hoor, hoe draagt hij? Schijnt 41 mm te zijn maar lijkt kleiner.

1 like