IWC only (Deel 2)

Niet te koop, maar wel leuk om even te zien.

De Woodland vond ik veel mooier dan gedacht! Op foto’s lijkt hij bijna zwart maar in het echt op de huid gewoon echt mooi groen. Heel nice!

10 likes

Die witte is ook gaaf zeg!

1 like

De Woodland is echt schitterend :star_struck:

1 like

image

Vandaag

7 likes

Hij draagt heerlijk. Ik heb geen grote polsen, 41 mm is prima voor mij. Bovendien is de Mark XVII niet te dik (7-8 mm).!

Zie: (2 voor 12…)
afbeelding|666x500

1 like

18 likes

Ik vind het eerder een samenwerking a la Swatch x IWC, introducing our new Pilot Kermis Editions……

1 like

De kleurtjes zijn niet voor iedereen inderdaad. Maar ik vind deze twee en de Mojave toch wel heel cool hoor. IWC heeft toch een mooi proces met het ceratanium, dus het is zonde om het alleen maar voor zwarte horloges te gebruiken.

2 likes

Klaar voor morgen!

15 likes

Welke ref is dit?

1 like

323904👌

U hebt volledig gelijk. Ik had echter aangenomen dat een ongedragen horloge schadevrij zou zijn. Maar helaas. De volgende keer fysiek de winkel bezoeken.

1 like

Even een update.
Na contact met de dealer zal ik het horloge retourneren.

Ik ga dus opnieuw op zoek. Wellicht dat het dan toch een gebruikte portugieser wordt.

Mochten jullie een mooie IWC jonger dan 2015 tegenkomen voor een reële prijs, dan houd ik mij aanbevolen.

Groene band past heel goed bij de Top Gun (contrast met zwart keramiek of Ceratanium is top). Zie dat jij nu net zoals ik nu een Spitfire bandje erop hebt.

Ik wil nog voor een ‘Woodland-groen’ echt Top Gun bandje gaan, oftewel met textiel en rubber. Dit om het toch zo origineel / bij het oorspronkelijke ontwerp te houden. Dat is dit bandje (staat nu in bestelling):

9 likes

Sorry maar ik ben niet zo een fan van het Woodland groen. Het groen wat ik er nu op hulp van de Spitfire vind ik meer ‘tactile’

Ik ben benieuwd! 5 mei iets speciaals:

https://www.iwc.com/nl/en/specials/map-teaser.html

Engineering partner…. maar ik verwacht geen Ingenieur. Ik denk eerder weer een Pilot Chrono in samenwerking met Mercedes.

1 like

Een te langzaam lopende nieuwe big pilot?
Niet cosc maar gegarandeerd -5 seconden ofzo.

Misschien gaan ze wel een stuk harder met een nieuwe eigen IWC :wink:

Gelekt is de IWC BP 43mm in groen, binnenkort officiële release! Net nu ik op het punt stond de groene 41mm chronograph te bestellen. Choices.

3 likes

Nog meer Pilots dus :smile:

Als je van groen houdt is dit ook nog een leuke:

5 likes