IWC only (Deel 2)

Maandje geleden deze gepast bij de IWC boutique en op de lijst laten zetten. Erg mooi. Iemand al ervaring met deze Ingenieur ?

12 likes

@Y1984 heeft/had de zwarte waar hij (dacht ik) vanaf wilde, @Batmannr1 heeft de aqua.

1 like

Nog altijd erg blij met m’n IWC 150 years anniversary Portugieser :grin:

22 likes

Dank. De zwarte heeft mijn voorkeur. De aqua heeft ook polished center links en dat vind ik iets minder mooi.

Hier nog maar even een vreemde eend in de bijt gooien.

14 likes

ohhhh… en hoe lang dachten ze dat je zou moeten wachten?

1 like

Mooi ding!

1 like

Mooie horloge! Hoop ooit nog een mooi exemplaar tegen te komen. Met de blauwe lacquered dial is ook erg mooi.

Werd vorige week al gebeld… ongeveer een maandje wachten dus. Heb ‘m nog even afgeslagen om te polsen of ik er eentje met de kop eraf kan kopen

1 like

ohhh dat is wel gewoon lekker snel ja.

zie ze zowel op chrono24 als hier niet zo veel, dus echt veel korting lijkt me niet aannemelijk.

wel een erg gaaf horloge en wil hem eigenlijk best hebben :slight_smile:

1 like

Tja, mijn vermoeden is dat het wel een afschrijfkanon is…. 12.900,— EUR. is ook best fors nietwaar?

Maar wel een prachtig horloge !!

2 likes

Ik ook :blush:

oeiii, ik ben daar niet zo goed in haha

ja daar is natuurlijk veel discussie over (en niet iedereen vind dat altijd een leuke discussie). Voor een IWC vind ik dat ook behoorlijk aan de prijs. Ik vind de titanium versie erg gaaf! Maar die is 4k duurder dan een titanium rolex. Dan zijn er die vergelijk hem met een AP of PP (tjah?) en dan valt de prijs wel mee haha.

Kortom geen idee.

saai maar geen idee :smiley: Maar… als het zo is dan pas na een paar jaar toch? Ik kan me ook niet voorstellen dat je hem koopt en dan direct een verlies wilt nemen…

Eens !

1 like

Plaatje nog maar eens.

9 likes

Dank je. Deze heeft de Geo2 band, dus dat is een ander type tool. Die heb ik er gelukkig bij. :ok_hand:t2:

1 like

Wit is ook speels…

9 likes

Die vind ikzelf , vanaf de plaatjes ook de mooiste.

1 like

Voor zover ik weet: in '87 geïntroduceerd, hier met mijn horloge in de catalogus van '89.

4 likes

Crosspost voor deze. Eerste keer dat ik de Spitfire op een nato draag en ik moet zeggen dat het ‘m goed staat! Wat vinden jullie?

23 likes