Maandje geleden deze gepast bij de IWC boutique en op de lijst laten zetten. Erg mooi. Iemand al ervaring met deze Ingenieur ?
Dank. De zwarte heeft mijn voorkeur. De aqua heeft ook polished center links en dat vind ik iets minder mooi.
ohhhh… en hoe lang dachten ze dat je zou moeten wachten?
Mooi ding!
Mooie horloge! Hoop ooit nog een mooi exemplaar tegen te komen. Met de blauwe lacquered dial is ook erg mooi.
Werd vorige week al gebeld… ongeveer een maandje wachten dus. Heb ‘m nog even afgeslagen om te polsen of ik er eentje met de kop eraf kan kopen
ohhh dat is wel gewoon lekker snel ja.
zie ze zowel op chrono24 als hier niet zo veel, dus echt veel korting lijkt me niet aannemelijk.
wel een erg gaaf horloge en wil hem eigenlijk best hebben
Tja, mijn vermoeden is dat het wel een afschrijfkanon is…. 12.900,— EUR. is ook best fors nietwaar?
Maar wel een prachtig horloge !!
Ik ook
oeiii, ik ben daar niet zo goed in haha
ja daar is natuurlijk veel discussie over (en niet iedereen vind dat altijd een leuke discussie). Voor een IWC vind ik dat ook behoorlijk aan de prijs. Ik vind de titanium versie erg gaaf! Maar die is 4k duurder dan een titanium rolex. Dan zijn er die vergelijk hem met een AP of PP (tjah?) en dan valt de prijs wel mee haha.
Kortom geen idee.
saai maar geen idee Maar… als het zo is dan pas na een paar jaar toch? Ik kan me ook niet voorstellen dat je hem koopt en dan direct een verlies wilt nemen…
Eens !
Dank je. Deze heeft de Geo2 band, dus dat is een ander type tool. Die heb ik er gelukkig bij.
Die vind ikzelf , vanaf de plaatjes ook de mooiste.