IWC only (Deel 2)

Dank je :star_struck:

1 like

Niet gezien nog….Zal die mafklapper van MP wel zijn. Je kan ‘m zo ophalen voor list in de boutique dus waarom hier meer betalen :joy:

Edit…… nee dat is de zwarte die ik heb gezien….

Die van Q-Watches zeker ?

1 like

2024 is pas 3+ mnd oud dus boven list zou sowieso niet mogelijk moeten ze zijn.

4 likes

Tenzij grijs gekocht

3 likes

Inderdaad. Rolex mag niet dus IWC ook niet. Of wellicht grijs meer betaald ? :thinking:

1 like

@stifstaf @DoubleRed nog meer betalen voor de Ingenieur dan die al list kost, het is een gekke wereld tegenwoordig.

2 likes

Ik heb mijn twijfels. Maar je weet het nooit hè. Ondertussen weet ik deze aangeboden ingenieur ruim 2k goedkoper te vinden.

Rolexdragers zijn dit gewoon.
Nu nog…

14 likes

https://www.iwc.com/nl/en/watches/portugieser-watches

Inderdaad een nieuwe lijn portugiesers ondermeer een Eternal Calendar en nieuwe kleuren.

12 likes

Je bent me voor :wink:

Zie ook https://youtu.be/sxovFu1AKAk?si=4kJ_cpOAHM7RVOrV, vanavond eens op het gemak bekijken.

Komende dagen ongetwijfeld weer veel literatuur.

nice zit al een tijdje te kijken naar de vorige. maar je kan hem helaas nergens in NL zien.

1 like

20 likes

Mooie kleurstelling, echter alleen witgoud als ik het goed heb gezien. Had ik ook wel in staal willen zien.

Chique hoor, less is more.

17 likes

Mooier dan de 1908

Mooie releases dit jaar, de Eternal Calendar is echt een bijzonder stuk!

De Automatic heeft ook een mooie update gekregen. Ik schrik wel van de prijs, was die altijd al 14k? Terwijl de 40mm 7700 is en de chrono 9100. Ok, het uurwerk is imposant om te bekijken en de laagsgewijze afwerking van de wijzerplaat zal ongetwijfeld fantastisch mooi zijn. Maar het verschil met de rest van de stalen modellen is behoorlijk :thinking:

Nog wat info:

12 likes

Deze 323902 is toch discontinued ? Worden inderdaad weinig aangeboden. Zie er slechts 3 op Chrono24 staan binnen Europa. Persoonlijk vind ik de 322702 lang niet zo mooi…

8 likes

Zijn de kasten en gesp bij IWC altijd 18k massief?

Geen nieuwe micro-adjust voor de ingenieur gepresenteerd zeker ?

1 like