Hier ga je geen spijt van krijgen.
Jouw Spitfire is een meer pure uitvoering dan die van mij ( waar ik ongelooflijk blij mee ben)
IWC is zo verzorgd serieus en mooi gemaakt…dat blijf je in alle modellen herkennen.
Enjoy!
Ik ben zeker geen Mercedes - Benz fan maar maak een grote uitzondering voor de 190 / W201 serie. Ik heb (zakelijk) 5 verschillende 190D gehad waarvan de laatste een 2,5D 5 cilinder automaat.
Echter, de 16V was het “droom” model. Ik heb er eenmalig een stuk mee mogen rijden…
Weer eens op onverantwoorde wijze tot aankoop overgegaan
Had al enige tijd het model op het oog, en wilde hem eens gaan bekijken toen er op een website van een juwelier in de US een voorgaande referentie voorbij kwam, met recht new old stock, voor een prima prijs. Dus zonder ooit om gehad te hebben toch de trekker overgehaald. Ik werk voor een US onderneming dus mijn VP kon hem bij zijn vorige bezoek voor mij meenemen.
Het is de IW326901
Heb ook nog wel even getwijfeld tussen deze of de STFI editie met Top Gun logo op de dial. Voor de liefhebbers van details : van de STFI vind ik het wel tof dat er Mark XVIII op de dial staat, het driehoekje bovenin echt zo’n opgelegd vlakje is (in plaats van zo’n tipex bolletje) en dat de secondewijzer zwart is. Alleen het Top Gun logo zelf vond ik toch wel erg smaak gevoelig.
Het is dus toch de standaard Top Gun automatic voor mij geworden met de Nato band. In de Nato zijn er dan nog twee typen. Met een leren binnenvoering, en een soort microvezeldoek voering?
Ik heb de laatste en heb deze door de schoenmaker iets laten verkorten (wat hij niet aan het uiteinde heeft gedaan maar in het midden om het zo origineel mogelijk te houden, je ziet de stiknaad boven de keeper) Het draagt superfijn en ik vind de hoeveelheid materiaal onder de kast zelf erg meevallen. Wellicht werkt het in mijn voordeel dat ik vrij vlakke polsen heb waardoor de geringe omvang ervan zo aardig gemaskeerd wordt.
In deze uitvoering van de band zijn de keepers zwart ipv staalkleur wanneer je de leren binnenzijde hebt. De sluiting is gewoon het zwart stalen exemplaar.
Ik ben er blij mee en het draagcomfort is erg hoog. De kasthoogte en het lage gewicht dragen hier absoluut aan bij.
Een aanrader voor liefhebbers van een stealth achtig, draagbaar, discreet horloge met hoog afwerkingsniveau.
Was ook erg mooi, maar wanneer ie meer in de doos blijft zitten dan wat anders wordt het helaas jammer… Heb er lang over nagedacht, maar ben blij met de beslissing om te wisselen van model!
Poah, deze blijft echt cool hoor. 1 dingetje in de plaat waar ik me aan stoor, daarom voor een speedy gekozen. Maar van zulke foto’s raak je toch weer aan de twijfel
Zou de nieuwe xx bracelet met snelverstelling er op passen?