IWC only (Deel 2)

Prachtig :heart_eyes:

1 like

14 likes

Mooi hoor!

1 like

Dát vind ik een mooi horloge! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Gister in Amsterdam geweest in de boetiek op de PC.
De mensen in de boetiek zijn bijzonder vriendelijk en niet te vergelijken met mijn ervaring bij arogassan

Wilde eigenlijk de Petronas kleuren eens in het echt zien,
maar dit is een “online only model”, dus niet aanwezig helaas.
Denk i.d.d. ook dat de kleurstelling nu leuk is (persoonlijk), maar geen blijvertje zal zijn.
Dus daarom gekeken naar de andere kleuren en de blauwe is wel echt heel mooi.

Ik heb de nieuwe 41mm gepast en de 43mm.
De kleur zou identiek moeten zijn, maar de grotere versie lijkt in ieder licht wat lichter en mooier.
Op de foto’s lijkt de 41mm mooier te staan om de pols, maar in het echt voelde de 43mm beter.

Jammer dat de 43 de sub-dails op een andere plaats heeft staan, de nieuwe lay-out oogt makkelijker.
Grootste gemis vindt ik de dichte kast van de 43mm, de achterkant is de 41 is echt een plaatje!

Kortom, ik ben er nog niet uit, misschien later nog eens terug als ik niet mijn 43mm Longines draag.
Denk dat dat ook invloed heeft op het passen, draag je klein zal klein beter voelen en visa versa.

Uiteindelijk dus alleen met een nieuwe Oris voor de wederhelft thuis gekomen gister :slight_smile:

12 likes

Voordeel van online is dat je het binnen 14 dgn kan retourneren.

1 like

14 likes

Die Petronas valt erg tegen in het echt, tenminste, vond ik toen ik 'm laatst om had.

1 like

Ik denk dat dit wel voor meer horloges in extravagante kleuren geldt. En je loopt er nog mee in de gaten ook. Maar misschien is dat ook juist de bedoeling…

Had ff gemist dat ze een Mark XX gelanceerd hadden. Ik had mijn zinnen al gezet op de Mark XVIII, maar ik ben bang dat ik een paar euro duurder uit ga zijn straks.

1 like

Yesss de nieuwe Aquatimer….

Oh nee, bijna niks nieuws. Wel een 5 day power reserve, maar voor de rest weinig spannends.

6 likes

Echt jammer. Hopelijk wordt de Ingenieur binnenkort ook gereleased, zij het een echte update….

1 like

Ik had het er in de Boutique nog over met ze, maar ik vraag het mij sterk af of het überhaupt wel mooi gaat worden. Geen idee voor welk design ze gaan namelijk.