Die Petronas valt erg tegen in het echt, tenminste, vond ik toen ik 'm laatst om had.
Ik denk dat dit wel voor meer horloges in extravagante kleuren geldt. En je loopt er nog mee in de gaten ook. Maar misschien is dat ook juist de bedoeling…
Had ff gemist dat ze een Mark XX gelanceerd hadden. Ik had mijn zinnen al gezet op de Mark XVIII, maar ik ben bang dat ik een paar euro duurder uit ga zijn straks.
Yesss de nieuwe Aquatimer….
Oh nee, bijna niks nieuws. Wel een 5 day power reserve, maar voor de rest weinig spannends.
Echt jammer. Hopelijk wordt de Ingenieur binnenkort ook gereleased, zij het een echte update….
Ik had het er in de Boutique nog over met ze, maar ik vraag het mij sterk af of het überhaupt wel mooi gaat worden. Geen idee voor welk design ze gaan namelijk.
Niets mis met dat ontwerp denk ik …
Beide Aquatimers staan in mijn top 5.
Schaamteloze cross post…
Foto’s van gisteren.
Een week geleden terug gekomen van een full service bij forumlid André @Horloge24 die als horlogemaker ook gecertificeerd IWC Service Centre is, zoals de meesten in dit topic wel zullen weten.
Vakwerk heeft deze man geleverd; het horloge is als bijna nieuw bij mij terug gekomen.
PS. voor de liefhebber binnenkort verkrijgbaar in het ‘blauwe theater’ van ons forum.
Mocht deze knapperd ooit het nest verlaten…
Zeer mooi!
Heb de nieuwere Big Pilot Le petit Prince gehad en zou wel weer een zwarte terug willen.
Dan zou mijn Pilot Chrono Le petit Prince moeten wijken.
Interesse ? Betaal ik wat bij …
Wat een gaaf horloge is dat toch. Goed dat je de band erbij hebt gevonden, maakt hem helemaal af. Ik heb dit zelfde horloge ook even mogen bezitten en heb ook getwijfeld toen hij weer in het blauw stond. Perfecte maat, juiste positie van de datum, lekker dun en de juiste wijzers .
Ik ben er ook echt ontzettend blij mee! Is de band die jij er op hebt zitten in deze foto een 20mm? Kan namelijk deze stijl niet vinden in 19mm.
Is een door ko-banden op maat gemaakte band in 19mm. Je kan door hem of een andere bandenbaas zoals slls zoiets volledig naar wens laten maken. En dat tegen een fractie van de prijs van een iwc band.
Super, dan ga ik hier ook eens een berichtje voor sturen. Bedankt!