IWC only (Deel 2)

Prachtig horloge. Deze maand nog mogen aanschouwen in het IWC Museum. Ik vind die dubbele datum (01) juist heel mooi. Ik.ken geen enkel ander horloge wat dat heeft.

1 like

Heb er wel meerdere gezien, echter mi uit balans ieder zijn eigen smaak

Zit eraan te denken deze eruit te gooien ivm incoming witte speedmaster. Wat jullie?

19 likes

Heb hem net gekocht😂 denk ik ook…dan kunnen ze ons toch ook beide pb’ s sturen , krijgen we net als in het groene een echte iwc discussie😂

1 like

Ik blijf dit model met het “open” datumvenster toch erg leuk vinden :sunglasses:

13 likes

Inderdaad veel overlap vwb de witte plaat. Ik heb de ingenieur weggebracht voor plaatwissel. :black_heart: naar :white_heart:

20 likes

Vandaag heb ik de aqua groene EasX-Change strap opgehaald bij S&C… VrouwtjeMar heeft de nieuwe 38mm Endurance Pro gekocht :sunglasses:

41 likes

Thenks @JohnWick Kleur aan het leven moet je soms zelf wat geven :nail_care:

2 likes

Heerlijke combi!

1 like

Hij zal wel in het blauwe verschijnen tzt :sunglasses:, eerst even de witte speedy zien!

Die rubber straps op een IWC, ik weet het niet. Vind ik het nou mooi of juist niet?
Eén ding weet ik wel en dat is dat dit setje van jullie er fantastisch uitziet! :ok_hand:t3:

1 like

Dank :blush: Enne over smaak valt niet te twisten… gelukkig verschillen de smaken ook; anders was het ook maar saai hier op HF :sweat_smile:

Deborah Maldonado aka IWCgirl op Insta heeft me in ieder geval geïnspireerd voor mijn keuze van deze specifieke kleur strap op de TopGun :sunglasses:

3 likes

Vind ze alleen gigantisch prijzig🙂

1 like

Mooi setje zo samen ! :grinning:

1 like

Ultra cool

Nog steeds blij dat ik deze heb aangeschaft.
Mijn “holy grail”.

26 likes

Hele toffe set!
Gefeliciteerd @MannetjeMar en @VrouwtjeMar :clinking_glasses:

1 like

Knapperd! Was mijn ook, maar de lpp. Steekt al maanden in de safe, moet hem dringend eens boven halen :slight_smile:

1 like

lpp?

Le Petit Prince, denk ik.