IWC only (Deel 2)

En toen… :flushed:

:drooling_face:

33 likes

Nice :ok_hand:

1 like

Hahaha keuzes…i know

1 like

Te erg :rofl:

Jij bent lekker op dreef kerel! :heart_eyes: prachtig die fliegers van IWC! Hoeveel verschillende straps heb je nu?

1 like

Thenks! Ik was nooit van het bandjes wisselen… maar met het EasyX systeem van IWC is het zo kinderlijk eenvoudig en snel dat ik het wel leuk vindt nu :sweat_smile:

En je hebt telkens wat nieuws om de pols.

Heb er nu 4 :ok_hand:t3: Dat is op adviesprijs niveau € 1440,00 :exploding_head: Waarbij de Camo met ruim 500 euro het duurst is.

1 like

Bijna tijd voor de weekend-wissel :slight_smile:

31 likes

Leuke banden allemaal. Waar koop je die als ik vragen mag?

1 like

Natuurlijk mag je dat vragen… IWC Boutique / (van, bij) Schaap en Citroen

2 likes

Deze oranje komt van …:rofl:

13 likes

Het is en blijft een leuke hobby. Ik zit ook erg te twijfelen over IWC. Het probleem is dat ik 1 horloge heb en draag. Ben niet zo van het verzamelen. Misschien komt daar nog eens verandering in. Dat zou betekenen dat mijn 226570 explorer moet plaatsmaken voor een IWC. De petronas vind ik erg gaaf. Die kleuren icm. Het zwarte. Zwarte rubber band erbij, miami pink, en de petronas blue plus de zwarte die er standaard al bij zit… ik zie het wel voor me… :heart_eyes:

1 like

Deze band wordt NIET los geleverd door IWC. Heb geprobeerd om hem voor een klant te bestellen maar deze is nu net niet mogelijk

2 likes

Aiii dat is jammer! Is de pilot chrono petronas wel met die strap te bestellen voor zover je weet? Kan ik altijd nog de petronas green nabestellen. :see_no_evil:

De groene rubberen band is wel los te bestellen. De Miami Pink alleen bij het horloge om hem “uniek” te houden. Mocht zo’n band opgedragen zijn dan is insturen van de oude band met het kastnummer een mogelijkheid.

2 likes

Super! Bedankt voor de informatie! :grin:

Als je dat aanhaalt vermoed ik dat je dat er niet voor hebt betaald?

Ik vind het er super uitzien, maar ik koop wel wat after market bandjes :grimacing:

1 like

Pardon ? :frowning_with_open_mouth:

1 like

41 mm brons

9 likes

Iedereen mag achter zijn eigen beste prijs aangaan :sweat_smile: Maar dit zijn de prijzen zoals ze te boek staan.

Ieder zijn ding :sunglasses:

Kost wat; maar dan heb je ook wat :rofl:

1 like

Prachtige combi ook :ok_hand: Alleen ga ik dat verkleuren van het brons mentaal niet trekken… maar een stiekeme Guilty Pleasure is het wel :see_no_evil:

1 like