Beetje aan het pielen op mijn nieuwe telefoon met het maken van foto’s. Van de 12 Pro Max naar de 16 Pro Max gegaan… wel een vooruitgang qua scherpte… maar het kan ook wat TE scherp worden
Yes, heb deze ook!
Ik zie inderdaad een post van nov 2020, je hebt ‘m al een hele tijd. Als je er ooit afscheid van wilt nemen dan houd ik me aanbevolen
Zijn ze mooi hé.
Voor je die hier hebt met invoer etc. kun je in mijn ogen net zo goed een nieuwe hier kopen. Ik verwacht dat je ook nog wel een beetje korting kunt krijgen. Ze liggen op veel plaatsen inmiddels.
Ja dat is ook weer waar!
Binnen de EU voldoende te vinden voor een aantrekkelijke prijs. Ooit komt ‘t ie wel….de IW328902
Maarja deze is toch (bijna) net zo lekker…
Enige tijd geleden heb ik een poll gehouden over welke variant van de “blauwe” Portugieser jullie het mooiste vonden. Je kunt je afvragen hoe representatief het is maar het gaf wel een indicatie.
Voor het kopen van een horloge in deze prijsklasse ga ik niet over 1 nacht ijs.
Nou moet ik nog even wachten, maar dat ik in de nabije toekomst een Portugieser ga aanschaffen lijkt steeds zekerder.
De blauwe Portugieser (IW371605) vind ik mooi omdat alles op de plaat, incl. de wijzers, blauw is. Donker blauw is wel een beetje mijn standaard neutrale kleur. Vooral in kleding.
Nu begin ik ook de IW371604 mooi te vinden. De gouden tijdsaanduiding staat wat dressier. Blauw komt terug in alles van de chronograaf.
Uiteraard is het beste advies om eens te gaan passen. Dan zie je pas echt hoe een horloge staat. Ga ik ook zeker doen.
Toch deze poll:
Welk horloge zou je kiezen?
- IW371605 (blauw)
- IW371604 (goud)
- Anders: IW****** (wel zelfde prijsbereik)
Zeker mooi.
Geen Portugieser maar wel grofweg zelfde prijsklasse.
Goede suggestie.
Uiteindelijk is het slechts een kwestie van smaak.
Zeker!
Maar ik vind het echt een goede suggestie omdat deze een datum heeft.
Mijn Speedmaster is al een chronograaf zonder datum.
Daarnaast sluit de Mark XX Pilot watch (met datum) aan bij mijn werk in de luchtvaart.
De Mark XX in het wit is gewoon heel tof.
Maar wel héél anders dan een Portugieser haha