IWC only (Deel 2)

23 likes

Wat een gaaf ding is dit toch!

1 like

In afwachting van de petronas :tada:

18 likes

Nice!, goede foto ook👌

1 like

Hij is zo gaaf!:heart_eyes:

20 likes

Gaaf!

1 like

Mag hier ook mee doen :slight_smile::+1:
Al vanaf de geel/zwarte titanium variant aan het kijken naar de aquatimer maar het kwam er nooit van … nu de knoop door gehakt en ben er blij mee.
Super mooie klok en 120hr gangsreserve is ook indrukwekkend te noemen :grimacing:

Niet het beste moment voor een foto :joy:

25 likes

Ik vind dit ook echt een topper en kijk er ook al langere tijd naar, gaat wederom op de lijst :ok_hand:t2:

Veel draagplezier :muscle:t2:

1 like

Veel moois zie ik voorbij komen, mijn daily watch blijft toch mijn one and only

15 likes

Ah , zeker een mooie … vol calender :yum::+1:

Some light in the dark :new_moon_with_face:

13 likes

Kijk, dat is nou een topper waar je zelden iets over hoort ! Eeuwige kalender met chronograaf , IWC finest :+1: :star_struck:

1 like

Dat begrijp ik. Schitterend.
Heb zelf de Split Minute, maar als ik ooit zo’n calender kan bemachtigen … :drooling_face:

1 like

Kearl’ wat mooi en lekker onbenullig :smiling_face_with_three_hearts:
En daarnaast natuurlijk ook nog eens de enige echte OG.

18 likes

Vandaag mijn Jumbo ingenieur weer om.
Zou er een re-issue/ nieuwe ingenieur uit worden gebracht binnenkort? De meest recente vond ik niet zo geslaagd eigenlijk.

19 likes

8 likes

Absoluut! 14,6mm maar door het lage gewicht van 120 gram merk je er weinig van! En nee, deze gaat (net zoals de rest van de collectie) nooit meer weg ;-).

1 like

Superhorloge deze Jumbo en de laatste Ingenieur is echt een gemiste kans van IWC…

1 like

Morgen … kreeg gisteren helaas tijd genoeg in de file voor een lume foto (dat maakt het lange stil staan weer een beetje goed :wink::+1:)

22 likes

Na een tijdje weer is de Split Minute om. :smiling_face_with_three_hearts: :heart:

11 likes