IWC only (Deel 2)

Goed om te horen! Hadden ze alle kleuren dials op voorraad? Dat blauw gaaf is geloof ik wel, naar groen ben ik ook wel benieuwd. Nog een plaatje :star_struck::

4 likes

Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Ik neig nu inderdaad het meeste naar het horloge zonder opdruk, blijft een lastige keus zo een groot bedrag uitgeven. Ben al geswitcht tussen veel verschillende IWCs.

Keuze viel eerst op de Chronograph 43mm zwart, maar deze was toch te groot en denk dat ik mij daar aan ga irriteren. Toen dacht ik voor de Mark XX te gaan, ik vond dit horloge alleen te klein aan doen bij mij.

Heb toen de Top gear Pilot watch 41mm met logo voor de grap gepast en vond deze maat erg goed.
Heb hem nog niet zonder logo kunnen passen maar volgens mij zijn de maten identiek.

Band die je laat zien is erg gaaf, hiermee lijkt het horloge erg op de big pilot 43mm. Heb je misschien ook een foto hiermee met het horloge om je pols?

Ik heb hem gepast maar ik vond hem persoonlijk iets te iel staan bij mij. Kan ook door de glimmende rand komen.

8 likes

Hij staat je prima

Gaaf man

1 like

IWC is zo mooi, maar ook zo f*****g duur

1 like

Binnenkort met zwart leren band. (Originele band kunnen oppikken)

16 likes

Groen is cool, maar IWC is wel een stukje duurder geworden helaas na de “inhouse” uurwerken.

12 likes

Ik vind maat van de pilot 41 juist erg fijn staan.

Prachtige band! Ga ik er ook zeker bij kopen!

Nieuw bandje :ok_hand:

13 likes

Leuk artikel op HODINKEE:

5 likes

Dank voor het delen. Ik vindt dat de negative space op de XVIII juist een betere balans geeft in het horloge. Matter of opinion. Geen reden voor mij om te vernieuwen.

12 likes

En nog een verschil wat niet benoemd is. De lume op de XX staan een beetje bol van de lume. Wel mooi in close-ups. Terwijl zijn voorganger meer plat van vorm zijn.

14 likes

Wat een foto! :heart:

1 like

Thanks! Ochtendzonnetje bij het stoplicht. :ok_hand:t2:

1 like

Laat me m’n Mark XVIII toch missen, misschien eens nadenken over een LPP nu de prijzen wat dalen door de Mark XX…

9 likes

Veel beter wordt het voor mij niet :ok_hand:t2:

26 likes

Veel beter wordt het gewoon niet!

1 like

Morgen :slight_smile: , zie net dat ik gisteren de datum niet goed gezet heb :zipper_mouth_face:

16 likes