IWC only (Deel 2)

Goed weekend!

28 likes

Prachtig zeg!

1 like

Fijne zaterdagavond allemaal!

22 likes

Ik doe vandaag mee met m’n aquatimer :slight_smile::+1:

18 likes

Ik doe ook weer een keer mee:

32 likes

29 likes

26 likes

16 likes

16 likes

150 years edition met een waanzinnig mooie gelakte wijzerplaat en cijfers.

25 likes

19 likes

Misschien leuk om even naast elkaar te zien …
IWC pilot’s mark XX
IWC pilot’s 36

In de tijd dat ik explorer 1 droeg heeft de 36mm flieger een keertje op mijn lijstje gestaan.
Explorer blijft een geweldig mooi klokkie maar net wat ielig op mijn pols …

Nu heb ik sinds een tijdje de mark XX en mijn vrouw @Patries zocht nog iets … en kwam de pilot 36mm weer in gedachten.
Ook op een smalle pols van 15cm omtrek gaat het prima zeker op staal (kijk je niet op de kopse kant van bijv een lerenband )

Ik kreeg ook met de band op volle lengte het horloge niet eens over mijn hand heen :grimacing:… dus denk dat ik ook niet de doelgroep ben.

De mark xx is erg mooi afgewerkt en natuurlijk valt er zat te zeggen tov de XVIII maar de 36 zit ook meer in die hoek .

Ik zou nu weer voor de XX gaan maar de 36 heeft ook z’n plus kanten (buiten de maat)
Mooi alles mat , iets minder luxe … maar dat hoeft van mij ook niet.
Zwarte datum schijf … het stoort me bij de xx niet maar zwart is altijd goed in combinatie met de zwarte wijzerplaat.
En de mooie band … de matte wat sobere afwerking vind ik voor een flieger zeker niet verkeerd.

Leuk setje zo naast elkaar en toch anders, het is voor een dames pols weer eens wat anders … best aanwezig maar dat mag bij een flieger ook en een mooie aanvulling op de rest.

Net even wat foto’s gemaakt al zullen de modellen opzich wel bekend zijn :wink::+1:

22 likes

Prachtige horloges!!

2 likes

17 likes

Beiden heel tof!
Op staal erg mooi die 36 :+1:

2 likes

Thnx klopt de 36 op staal is idd ook super en ze heeft geluk dat de band sowieso te kort is ander had ik m nog een keertje ingepikt :grimacing::+1:

1 like

46 mm ?

Jazeker! De volle 46 millimeters. Een echt icoon om de pols. Altijd huiverig geweest voor de grootte, naar nu blijkt … onterecht.

1 like

37 likes

Op pad met de hond :wolf:

24 likes