Zou dit niet gewoon door bijvoorbeeld hitte en/of overbelichting kunnen komen?
Het lijkt erop dat de chronosecondewijzer of de minuutwijzer met de punt in de lumi driehoek is gedrukt. Vermoed dat er een collega bezig is geweest, die bij het richten van de wijzers iets te enthousiast was!
Super mooi deze GST Perpetual Calendar!
Heb een witte Aquatimer 2000 op deze strap gehad. Maar vind hem op bracelet echt mooier uitkomen.
Die is ook tof! Wist niet dat deze bestond.
Ben heel erg benieuwd wat er gaat komen!
Interessant, ondanks dat ik fan van IWC ben vind ik de huidige Ingenieur tegenvallen.
Ik hoop dus op een mooie herintroductie.
Ik zou deze (kleur) band wel heel tof vinden om mijn chrono. Iemand toevallig een 21mm aftermarket optie gezien? Ik hoor het graag
moet verboden worden inderdaad.
Ik kan niet zeggen dat de Portugieser met stalen band niet kan, maar dat is persoonlijk. We zijn onderhand decennia gewend aan Portugiesers met leren band en dan is een stalen band wel wennen natuurlijk. Maar de laatste generaties Aquatimer en Ingenieur vind ik niet zo sterk in vergelijking met eerdere uitvoeringen.
Ik vind het wel mooi. Alleen jammer dat die zo duur is om achteraf te bestellen. Ik dacht meer dan 1000 euro!
Net als bij de meeste van Nomos een “moeilijke” combinatie, ook voor mij past het niet echt bij de stijl van de Portugieser. Misschien had een vintage stijl band met rechte endlinks nog wat beter gepast dan deze .
Hahaha je wordt besmet waar je mee omgaat. Zakelijk is alles Engels en privé alles Nederlands.
Maar deze is niet van mij nee, ik kwam toevallig dit model tegen in mijn zoektocht naar iets keramieks.
Ik kende hem ook niet. Ik vind bij de Dark Side of the Moon het altijd cool dat de kast glanzend keramiek is, maar met 44mm te groot helaas. Deze 41mm Pilot is een leuke optie zo.
Deze NA vandaag. Gelijk de stalen band er af, want die is te kort voor mijn (19cm) pols. Belachelijk eigenlijk, maar goed. Wel blij met het horloge.
Snel terug naar de AD jij voor je extra links!
Blijft een topper!
Doet ie graag, maar niet gratis
Klopt. Slechte foto, maar inderdaad blauwe plaat en blauwe croco band van ABP Paris
Geen idee, maar die zal dan vast €500 of meer kosten, dus ik bedank bij voorbaat. Als ik het horloge beu wordt, zit ik met al die kostbare zooi.
Dank je