Dit is het geitenleren bandje van strps, gemaakt door meyhofer.
NA sinds gisteren, erg blij mee.
Gaat nu helaas de safe in tot die speciale datum er binnen enkele maanden aankomt.
Lang getwijfeld tussen de prachtige Top Gun Ceratanium IW371815 van @Carrera911 uit het blauwe deel en deze, maar uiteindelijk voor een nieuw exemplaar gegaan.
Met dank aan de IWC Boutique Antwerp en Wess voor de goede ontvangst!
Staat je goed!!!
Geweldig horloge inderdaad! Heb m ook… kan vaak moeilijk kiezen tussen deze en mijn speedmaster
Prachtig horloge
Gefeliciteerd met deze fantastische Top Gun
Prachtig, zeker icm met die rubber strap.
Klopt, had hem uitgetrokken om de wijzers mooi te zetten voor de foto.
Ik overweeg de stalen band los te bestellen, maar ik twijfel vanwege de prijs van meer dan 1000 euro. Iemand ervaring met de stalen band?
Thanks! Bandje is van RubberB (gekocht bij misterchrono) Waanzinnig mooi horloge. Ik heb hem gekocht toen mijn zoontje werd geboren, dus blijft speciaal!
Iemand een linkje naar de beschikbare kleuren dials in dat Portugieser custom client verhaal?
Dat wat in Dubai verkrijgbaar wordt binnenkort
Heb je dit al gezien;
Zal u verrassen: de listprijs voor de stalen Portugieser chronoband is momenteel € 1520,- en pas op voor eventuele verhogingen op 1-4 voor onderdelen. Richemont hanteert een gebroken boekjaar dat op 31-3 eindigt en vaak komt er bij het begin van het nieuwe boekjaar ook een nieuwe prijslijst…
Dat vind ik absurd qua prijs.
Het begint al bij de OEM croco strap, niet zo duur als een Breitling strap maar met €430 wel aardig aan de prijs.