IWC only (Deel 2)

Trend zal vast iet geholpen hebben maar dit horloge was er toch wel gekomen :sunglasses:

Wat mij meer tegenstaat is de trend; “we vragen gelijk de hoofdprijs voor dit keke kleurtje trend”. Een flieger chrono tussen de 6 en 8k is dikke prima. Maar deze zit dacht ik boven de 11k.

1 like

Ik dacht 8.400 euro

1 like

Hhaha dan zit ik er flink naast…

Vraagje voor de eigenaars van een Pilot Chronograph. Heeft er iemand al opgemerkt dat er een ‘tikkend’ geluid uit voorkomt wanneer je het horloge heen en weer beweegt?

Gebeurd niet elke keer, dus ben er redelijk zeker van dat het enkel soms het geval is wanneer de rotor draait. Gaat om een Pilot Chronograph 41 van enkele maanden oud. Verder loopt ie gewoon prima. Alvast bedankt!

Doet die van mij ook. Lijkt mij normaal.

1 like

7 likes

Wel titanium kast en easX-change systeem erop, plus 2 bandjes. Wel een iets minder nieuw uurwerk

Ja je hebt gelijk, toch niet zo’n hele slechte “deal” als je dit echt mooi vind.

1 like

Bedankt voor de reactie! Vond het wat vreemd gezien ie het de eerst niet deed en nu opeens wel.

1 like

De MarkXVI op Hirsch.
Binnenkort op een British Racing Green leren band:

8 likes

Dit blijft mijn favoriete IWC voor regelmatig gebruik!

18 likes

Nieuwe strap op de Spitfire Chronograph!

35 likes

Prachtig :+1:

1 like

Deze combinatie ga ik ook eens doen, dank voor de inspiratie. Band wordt wel snel vies is mijn ervaring

1 like

Poah wat was deze lekker om in het echt te zien. Uiterst matig wristshotje maar ik wil hem toch delen.

23 likes

Aquatimer 2000 Titanium, draagt zo fijn

22 likes

Vandaag lekker Zeeland onveilig maken :slight_smile:

12 likes

Eindelijk mag ik mij hier “melden”!
Zojuist ook een N/A topic aangemaakt, maar wilde hem ook hier graag delen.
Mijn gister aangeschafte IWC Aquatimer Jacques Yves Coustea.

39 likes

De nieuwste hebben een uurwerk update gehad, missen wel het caseback plaatje van Jacques

1 like