Trend zal vast iet geholpen hebben maar dit horloge was er toch wel gekomen
Wat mij meer tegenstaat is de trend; “we vragen gelijk de hoofdprijs voor dit keke kleurtje trend”. Een flieger chrono tussen de 6 en 8k is dikke prima. Maar deze zit dacht ik boven de 11k.
Ik dacht 8.400 euro
Hhaha dan zit ik er flink naast…
Vraagje voor de eigenaars van een Pilot Chronograph. Heeft er iemand al opgemerkt dat er een ‘tikkend’ geluid uit voorkomt wanneer je het horloge heen en weer beweegt?
Gebeurd niet elke keer, dus ben er redelijk zeker van dat het enkel soms het geval is wanneer de rotor draait. Gaat om een Pilot Chronograph 41 van enkele maanden oud. Verder loopt ie gewoon prima. Alvast bedankt!
Doet die van mij ook. Lijkt mij normaal.
Wel titanium kast en easX-change systeem erop, plus 2 bandjes. Wel een iets minder nieuw uurwerk
Ja je hebt gelijk, toch niet zo’n hele slechte “deal” als je dit echt mooi vind.
Bedankt voor de reactie! Vond het wat vreemd gezien ie het de eerst niet deed en nu opeens wel.
Prachtig
Deze combinatie ga ik ook eens doen, dank voor de inspiratie. Band wordt wel snel vies is mijn ervaring
Poah wat was deze lekker om in het echt te zien. Uiterst matig wristshotje maar ik wil hem toch delen.
Eindelijk mag ik mij hier “melden”!
Zojuist ook een N/A topic aangemaakt, maar wilde hem ook hier graag delen.
Mijn gister aangeschafte IWC Aquatimer Jacques Yves Coustea.
De nieuwste hebben een uurwerk update gehad, missen wel het caseback plaatje van Jacques