IWC only (Deel 3)

Zo zeg. Sleeper van het forum! Ben trouwens ook fan van z’n stalen broertje met sector dial.

2 likes

Nice, ik heb deze vaker gezien van een lid op Omegaforums:

1 like

20 likes

Prachtig! Hoeveel mm is deze?

1 like

42mm!

1 like

Ik hou van een man met principes :+1::saluting_face:

Vanaf volgende week word ik de trotse eigenaar van een Portugieser 358304 :blush: ik vind het een juweeltje.
Voor de broodnodige afwisseling zoek ik nog een tweede strap. Bij voorkeur origineel maar de keuze bij IWC is helaas redelijk beperkt. Wellicht de blauwe rubberband van de chrono. Ik houd niet van een stalen band.
Iemand suggesties voor een andere band of een andere kleur op hetzelfde horloge of foto’s ? Laat me graag inspireren.

16 likes

Blauw motief cashmere zou 'm uniek genoeg maken, zoiets als deze links op de foto:

11 likes

Plaatje! 1 van de 1000 stuks, erg mooi. IWC helemaal uitschrijven zou wat mij betreft weer de standaard mogen worden, zeker op de Portugieser.

1 like

Aaron Bespoke? Heeft inderdaad erg. mooie banden en veel mogelijkheden.

1 like

39mm de mark xvii is 41mm. Groter dan 41mm zijn de mark horloges van iwc nooit geweest.

@Bauhaus vraagt naar de diameter van de IWC Portuguese Jubilee 125th Anniversary 5541 van @Woodmannes. Die is 42 mm.

2 likes

Klopt. Ik zie het. Ben blijkbaar nog niet voldoende bekend met hoe het precies werkt met reageren. Excuus.

2 likes

36 likes

Ook hier deze maar eens showen

24 likes

12 likes

23 likes

19 likes

18 likes

37 likes