IWC only (Deel 3)

In zwartwit is de foto mooier

21 likes

Zijn mooi in het echt, maar onmogelijk te fotograferen altijd

1 like

Hele lastige ja :smile:

14 likes

22 likes

Deze combi lijkt me toch best leuk. Zwart glanzend ceramic, grijze dial, vleugje rood, beetje beige achtige nummers en dan beige strap.

18 likes

Ik ben me aan het orienteren voor een driehander van iwc. Met name de pilot 41 geeft mijn aandacht. Ik ben gecharmeerd door de ceramic pilots zoals de mojave dessert. Maar de zwarte topgun vind ik ook heel mooi. Zeker de rode accent is heel cool. Verschil is wel bijna 2000 euro, ten nadele van de Mojave Dessert. En waar redelijk veel zwarte horloges zijn met rode accenten, is er geen horloge die een soortgelijke kleurstelling heeft als de mojave dessert.

Jullie mening graag

15 likes

Top Gun!

19 likes

zou gewoon voor het origineel gaan…

Ja een echte beauty!

Dus ja het orgineel is erg mooi. Maar die bruine tint, ook zo orgineel

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar die beige ceramics doen het heel goed op foto’s (tja, sad beige instageneratie) maar zijn in het echt wmbt wat flets, terwijl die top gun in het echt dan weer veel beter overkomt. Ff passen dus…

1 like

Vind ze beide mooi. De Mojave zelf mooier denk ik, maar je loopt wel een risico dat je er sneller op uit gekeken raakt misschien?

Zou de spitfire geen optie zijn voor je? Hij is uit productie, maar wel een stuk goedkoper te krijgen nu. Met een bandje in de kleur van de Mojave kom je redelijk in de buurt van de look. Maar door een bandenwissel wordt hij dan weer tijdlozer.

IMG_3383

13 likes

+1 :ok_hand:t2: Keer wat anders dan zwart.

1 like

+1
Heel tof!

Al is de optie die @Dutchportugueser aandraagt ook top (en goedkoper waarschijnlijk)

Is unieker en mooier. Alleen die stalen kroon steekt voor mij echt af als een steenpuist.

1 like

7 likes

Hij is cool hoor de Mojave Desert! Toevallig net twee weken geleden gepast.

Maar de zwarte kan natuurlijk ook altijd. Hangt een beetje van je collectie af.

11 likes

Team Top gun hier.
Zeker omdat er makkelijk verschillende kleuren banden bij passen.

17 likes

18 likes

Heb zeker gekeken naar de Spitfire, maar ik vind de witte datumvenster niet mooi. Dan vind ik dat de mojave dessert of de zwarte topgun het beter hebben opgelost.

@ deuxani. Heb zeker een zwarte horloge in de colleectie (Apollo 8), en bruin dus zeer zeldzame kleur dus neig zeker naar Mojave. Maar dan is de foto van Valkie ook gaaf haha.

Echt eenduidig is het forum niet :stuck_out_tongue:

4 likes

23 likes