IWC only (Deel 3)

13 likes

Ik probeer je over te halen met eigen foto’s…

Anders is dit nog een hele mooie set… ik heb zelf op het punt gestaan om deze aan te schaffen… maar zit momenteel in mijn Panerai / Rolex fase :sweat_smile:

18 likes

Misschien leuk als je fan bent van Tom Cruise maaruh :no_mouth:

Die van jouw is een stuk mooier. Op die camo band is top :+1:t2:

1 like

Prachtige fotos, zo mooi krijg ik ze niet :ok_hand:

1 like

Het is super logisch maar toch soort van zonde dat de associatie van Top Gun sneller met de film wordt gemaakt dan met de US Navy. Ene kant mooi van de films dat ze zoveel impact hebben, andere kant jammer voor echte Top Gun piloten waarvan veel mensen denken dat het fictie is :smile:

Ja dat is wat hem cool maakt, er zijn geen horloges in deze kleur.

Maar ik heb zelf de sprong nog niet gewaagd :see_no_evil:

7 likes

Ja, zucht. Jouw fotos zijn de oorzaak van de dilemna. Je hebt die fotos eerder geplaatst en vond de horloge toen zo veelzijdig. Fris, maar ook stoer. Dus dat je fotos nog een keer plaats maakt het niet makkelijker haha. Misschien toch beide dan :wink:

Jammer genoeg is die camo SBTG band niet meer te krijgen is. De band zelf is al een stuk kunstwerk.

1 like

Staat je toch goed? En welke van de drie vond je het mooist? Staan je alle drie goed!

1 like

Hmmm… weet je dat zeker? Ik zou eens navraag doen bij een boutique. Let wel: hij kost echt de wereld!

Ik heb geen navraag gedaan bij een boutique, maar online is hij nergens verkrijgbaar. Vandaar mijn gedachte.

Nieuw model; Portugieser ceratanium;

Credits: First Look: The new IWC Portugieser Chronograph Ceratanium

Mooi, heel mooi. Maar wel prijzig.

8 likes

Fijnste band die ik tot heden heb gehad!

14 likes

Dat klopt… toen ik hem kocht was dat ook :ok_hand:t3:

IWC slaat met deze de plank compleet mis.
Een mat keramische Flieger makes sense, een ‘elegante’ Portugieser totaal niet.

5 likes

Volledig mee eens.

1 like

Dat was mijn eerste reactie ook toen ik hoorde dat deze eraan zat te komen, maar het past beter in de historie dan je denkt. De allereerste ceramic IWC was een Da Vinci, dat is een nog veel klassieker model qua design dan de Portugieser :smile: Of je het mooi vindt / vindt kunnen is een tweede, maar IWC doet dit dus vaker met dressy modellen. De Portugieser heeft ook al een tijdje geïntegreerde rubberen banden als optie, dus ze gaan toch meer voor sporty chique met deze lijn. Ik moet zeggen dat ik het wel cool vind.

Sowieso de Big Pilot! Die is van een vriend, hij draagt hem super veel want krassen doet hij niet. Ik vind de Chrono qua looks super, maar om de pols te dik. En de time only is gewoon simpel en cool.

10 likes

Ik las Portugieser Crematorium.

3 likes

Ik vind m ook wel gaaf. En de Portugieser kan prima een tool vibe hebben idd.

Kijk de 3705 dan. Eerste IWC keramische toolwatch. Heel gaaf.

19 likes

Hij leest een beetje poep af… verder wel een cool ding :sunglasses:

1 like

3705, de mooiste sportieve chrono ooit?

1 like

Nee want dan is er nooit ruimte voor een mooiere :sweat_smile: Uiteindelijk is er, om wat voor reden dan ook, altijd weer iets wat mooier is :v: