Gefeliciteerd!!!
Ben je niet happy mee? M’n moeder heeft dit model heel lang gedragen, maar vervloekt ‘m omdat ie niet goed zou lopen. Ook na een servicebeurt.
Zeker wel happy mee! Supermooie dresser en hij loopt als een zonnetje na een servicebeurt door @PeterLC. Nog maar een plaatje dan😊
Blijft een stijlvol horloge! ![]()
Proficiat & prachtige shots. Wens je veel draagplezier.
Bedankt!
@Erik11 ik zit toch wat tussen schakels. Met de 2 langere schakels zit hij wat te strak en met 3 reguliere vrij los (net niet te om echt storend te zijn). Dus het is toch wat behelpen wel. Met de Santos had ik misschien geluk dat die net goed zat.
Ik denk dat ik met 3 langere schakels ipv 4 reguliere mogelijks nog wat juister zou zitten dan nu, maar dan moet ik eens informeren of daar aan te geraken valt. Maar eerst nog even aankijken of het te los blijft voelen ![]()
Ik had precies hetzelfde en ben daar in de IWC Boutique mee geholpen, daar hebben ze die op voorraad.
Ik draag hem ook aan de losse kant, maar dit geeft meteen marge voor de zomer, want dan gaat ie niet te strak zitten. Voor mij de gulden middenweg voor alle seizoenen ![]()
Wel dat is ook wat mijn redenering. De helft van het jaar zat de Santos perfect, maar in de zomer knelde die wel wat. Ik denk dat het zoals nu perfect zal zijn voor die warme dagen. Maar ik hoor altijd graag de ervaringen eens hier ![]()
Je bedoelt de verstelbare sluiting of de extra schakels?
Ik kwam ook net niet lekker uit en kwam volgens mij een lange schakel tekort, denk zelfde als wat jij ervaart. Toen ik het in de boutique uitlegde hebben ze deze meteen erbij gezet.
Allereerst van harte met je nieuwe aanwinst. Geweldig horloge, mijn huidige favoriet.
Ik zou lekker voor de verstelbare sluiting gaan. Iets minder mooi misschien, maar hij is behoorlijk subtiel. En zowel zomer als winter, altijd een perfecte fit. Maakte de mijne mijn meest comfortabel dragende horloge.
Jups, ben ik ook voor gegaan ![]()
Was ook de rede dat ik mijn Santos nooit op staal droeg en uiteindelijk weg heb gedaan. Altijd gek#t met dit soort banden/sluitingen.
Mooie aanwinst
![]()
Goed om weten, bedankt!
Dat is natuurlijk wel de beste oplossing, dan zit die elk seizoen perfect zoals je zegt. Want na een half dagje dragen in de warmte binnen zit hij nu ook niet zo los… dus als ik het nu weer smaller ga zetten, zal het sowieso knellen in de zomer.
Herkenbaar! Een keer je een klikje losser en vaster gewend bent, stoort het snel als het er niet op zit. Daarom draag ik mijn Speedmaster ook graag met die comfort setting.
Nog een fotootje voor de sfeer ![]()
Mooie Rattrapante !! en met doos die nog intact is ![]()
Ja vrij uniek deze doos in die staat. De meesten zijn al voor de helft tot stof wedergekeert.