Of deze wellicht? Ook in het blauwe deel te vinden.
Gewoon houden deze. Top horloge.
De IW5441 uitgebracht in 1993 tgv het 125-jarig bestaan van IWC. Er is ook een rosé gouden en platina versie en tevens een set met alledrie.
Op het horloge zit ook een NOS origineel bandje. De diameter is 42mm
Vandaag op Flieger Friday de iconische Mark XI die hier veel te weinig aandacht krijgt. Met 36 mm immers prima draagbaar ook voor hedendaagse begrippen.
Dit is een relatief late civiele versie uit 1976 met een origineel varkensleren (gelijmd) bandje.
Ook de metalen bonklip band was populair. Leg die maar eens naast de metalen band van een Mark XX.
Vandaag kon ik de rubber band ophalen … mijn vorige blauwe werd alleen op rubber verkocht.
Deze keer met de zwarte meteen de stalen band versie gekozen maar wilde ook graag rubber voor de afwisseling en het draagt en staat super.
Toch nog een keertje de Ingenieur …pff, te mooi om te laten liggen ![]()
![]()
Yep totaal plaatje klopt, de laatste tijd veel gepast en bekeken en natuurlijk is er veel moois maar deze heeft gewonnen
Prachtige aanwinst! En een mooi duo met de Aquatimer ![]()
Van harte Joost! Gaaf IWC duo ![]()
Thnx, ![]()
![]()
Gefeliciteerd met je NA Joost en dit top duo
Thnx ![]()
![]()
Heel erg mooi. Zo jammer dat deze er niet zijn in maatje 42, iets anders wordt te klein voor mijn pols. Misschien zou 41 nog kunnen, maar die bestaan ook niet, geloof ik.
Thanks. Zo is er voor iedereen wat. Ik zou graag een moderne Aquatimer hebben maar de meesten zijn gewoonweg te groot voor mijn pols van 17/17,5.
Ik heb een wat oudere Aquatimer van 42mm en die kan ik nog net hebben.