Heb je er weer 1?
Prachtig!
Heb je er weer 1?
Prachtig!
Yes ! De 3239 was een opstap naar deze.
Gefeliciteerd erg mooi!
Dankje
De spijker op zijn kop👍
3711 Doppelchronograph welke ik al sinds 2014 in bezit heb. Komt weinig tot niet uit de kluis gezien ik nu voornamelijk kleinere vintage horloges draag. Misschien toch maar een keer afscheid van nemen
Oef wat een pracht! Die zou ik niet verkopen eerlijk gezegd, misschien eens op een canvas of leren band zetten?
Je bent mij net voor, ik wilde exact hetzelfde opperen.
Keuzes, keuzes. Ik heb genoeg andere prachtige (IWC) horloges. Als een horloge al jarenlang niet meer wordt gedragen dan is het tijd voor afscheid denk ik. Ik word nog wel blij van het horloge als ik hem zie
Heel mooi, ook met de goede stalen band er bij. Ik ken die 3711 eigenlijk niet zo goed, wat doet de knop links?
Dat is de party trick van de doppelchrono, daarmee bedien je de rattrapante functie
Potver. Dit wil ik!!!
Ja. Dat helpt niet idd
Waar wacht je nog op ?!
Dacht dat deze verkocht is/was ?
Een PM van jou met 35% onder list?
Maar geen haast hoor. 3 maanden terug nog 2 speedmasters gekocht. Geldboom is beetje leeg
Begrijp het hoor. Vermoed dat deze Ingenieur nog wel verder zal zakken… maar ja zeker weten doen we niet natuurlijk. Dacht iets gehoord te hebben van een prijsverhoging bij IWC ?
Kreeg m laatst aangeboden bij de AD voor 10900 wat ik al niet gok vond. Rond de 10 vind ik mooier en is wel te vinden.
Maar nogmaals, grootste rede is dat het een beetje binnen de perken moet blijven allemaal.
Oh en ik wil eigenlijk ook wel een FOiS