IWC only (Deel 3)

Snap het, alhoewel ik ondanks een ‘shunbun’ in de collectie (die dus eventueel mag gaan, ten faveure van de IWC Ingenieur Aqua of Chopard Alpine Eagle groen of blauw) ben ik niet per se fan van titanium…

1 like

The Last Flight. :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

20 likes

Hi IWC liefhebbers, ik zoek een Mark XVIII. Dacht ik breng m ook even hier onder de aandacht :v:thanks voor het meedenken.

1 like

18 likes

Fijne dag !

13 likes

Na een paar maanden bij DNK krijgt deze ook weer het daglicht te zien.

26 likes

Prachtig, die mag je vaker laten zien !

1 like

Zit hier een tijdje naar te kijken maar vind het dus eigenlijk een hele gave combinatie met dat bandje zo.

Sinds een kleine week trotse eigenaar van deze Spitfire. Stond al even op de verlanglijst en bevalt uitstekend tot nu toe. Twijfelde nog wel even over de 15,3mm dikte maar dat valt me alles mee. Heel blij mee! Bedankt @royke74 van Q-watches!

27 likes

20 likes

mooie aan winst Thijs :+1:

1 like

Gisteren weer opgehaald van volledige service door IWC, heerlijk die vers gebrushte en gepolijste delen :smiling_face_with_three_hearts: Deze kan er weer even tegenaan :muscle:t2:

37 likes

Als nieuw! Lekker! :100:

1 like

Wat een tijdloos model is het toch. Prachtig weer.

1 like

Ik lees nu op meerdere plekken dat IWC met een ceramic Ingenieur komt! Sowieso zwart maar ook andere kleuren. En er is al wat geteased…

De vraag is nog wat de maat is. Vaak zijn hun ceramic horloges 1 of 2 mm groter dan hun stalen tegenhanger.

5 likes

Er is meer… echt heel mooi deze!

IWC Ingenieur Perpetual Calendar 41mm x 13.4mm voor £32.000. Zelfde prijs als een time only Royal Oak…

19 likes

Prachtig!

Wel wat dikker dan ideaal is bij zo’n type horloge.

1 like

Ja onder de 10mm was wel wat fijner geweest maar daar doet IWC niet aan :smile: Volgens mij is dit dezelfde movement als in de Portugieser toch:

12 likes

Dit vind ik serieus mooi, daar wil ik misschien tzt wel wat andere horloges voor weg doen…

1 like