IWC only (Deel 3)

1 van de allermooiste

Mijn vierde aquatimer erg blij mee. Zeker met de 120 uur power reserve die erin zit.

14 likes

Schitterend. Jammer van die maat…:grin:

1 like

Dit is trouwens wel erg goed :open_mouth: Via Delugs.

23 likes

Prachtig ! :heart_eyes:

Die nieuwe ingenieur heeft zoveel potentie. Echt heel mooi model.

2 likes

Zeker weten ! Keramische dat doet het niet voor mij. Maar er zijn zoveel mogelijkheden. Rosé goud zou ook lekker zijn :stuck_out_tongue:

Deze maar weer eens ophalen

16 likes

Heel erg benieuwd naar die ceramische. Hopelijk ook gewoon in 40.

Die rubber strap van deluges is ook veel belovend. Waarom zou IWC zelf geen rubber strap uitbrengen, bijvoorbeeld meerdere kleuren zoals oranje, AMG blauw/ green?

2 likes

En dat zou helemaal goed passen bij die ceramic versie.

Ja dat blijft zo jammer hè. Juist omdat ze dat mooie quick release systeem hebben op hun Pilots.

Maar ze hadden aangegeven dat de Ingenieur gemaakt is voor een bracelet, dat is waar het hele design om draait, de integratie, daarom wilden ze hem puur houden en geen strap mogelijkheid geven.

1 like

Eerste blauwe Ingenieur al te koop:
https://uhrforum.de/threads/iwc-ingenieur-40mm-iw328907-neuwertiges-full-set-vom-3-2-2025.594577/

2 likes

Er is toch legio historisch precedent?

5 likes

:heart_eyes:

24 likes

https://www.iwc.com/en/home.html

De eerdergenoemde vermoedens waren inderdaad correct.
De Ingenieur collectie wordt uitgebreid met een 42mm keramisch model, een 41mm perpetual, een gouden versie, de hierboven geposte nieuwe groene wijzerplaat en 35mm modellen.

Heel lekker deze groene! :100:

14 likes

Ik vond deze op Reddit!

11 likes

Die gouden markers in combinatie met staal doet het niet voor mij. De volgouden daarentegen :stuck_out_tongue:

Wel een pittige prijs… maar dat geldt ook al voor de stalen modellen

4 likes

Fantastisch - echt heel mooi (los van de prijs :face_holding_back_tears:)

6 likes

Mooi maar nog een nieuwe kleur was mijn inziens niet nodig. Sowieso snap ik gouden markers niet in een stalen kast.

1 like

Vind het best mooi… :blush:

14 likes

Dit doet mij de broek wel bollen hoor :scream::heart_eyes:

2 likes

Nou precies dat !