Ja klopt. In het echt is hij toch een stuk donkerder, maar wel echt duidelijk blauw.
Hoe zit het met z’n “dikte” in het echie, ligt ie echt dik op de pols of valt het juist mee in jouw ogen?
Voor mij zijn de IW3711 en IW3713 beter draagbaar met hun 42mm. De 39mm IW3706 vind ik voor mij net iets te klein met 20 cm polsomtrek.
Ik vind ze ook supermooi, echte klassiekers.
Mooi hoor die Mark XV Leuke band ook, aftermarket?
Het is een Mark XII met de originele IWC band.
Heel vet!
Het ziet er wel erg mooi uit. Moeilijk open te krijgen?
Een vraag voor de Big Pilot owners en liefhebbers:
Waar kan ik een mooie zwarte band kopen voor de Big Pilot, in dezelfde look als de Santoni (liefst geen crocolook)?
Ik vind de Santoni erg mooi, maar los van het feit dat deze discontinued is, vind ik de prijs een klein beetje te veel van het goede.
Hebben jullie een goeie tip?
Ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat de rivets hetzelfde eruit zijn als bij de Santoni band. De meeste look a like banden hebben vreselijke rivets. Zo ook die er nu op zit bij mij. Van die platte goedkoop uitziende aluminium dingen.
Ik heb mijn vast bandenboer ook al gevraagd maar die maakt geen specifieke IWC model banden.
Dit is nu de mijne:
En dit is dus vreselijk:
De Santoni:
PS Ik hoef geen belerende woorden te horen over wat ik wel en niet moet doen. Ik wil alleen goeie tips als jullie die hebben. Dankjewel.
Ik wil zwart leer, met mooie rivets en met of zonder witte stiksels. Iets anders zoek ik niet. Maar ik kan m eens een bericht sturen. Bedankt.
Zou ik doen, hij kan alles maken wat je wil.
prachtige klassieker !
Ik ben superaardig hoor. Is er iets niet goed overgekomen dan? Dan mijn excuses. Is niet zo bedoeld.
Absoluut waar. Mijn big Pilot kwam met zon Santoni maar die was niet zo best.
Bedankt!
Je kunt een gat erin ponsen en dan met een platte boekschroef afsluiten ( 3 of 4 mm dik ? ) of verlijmen maar dat is definitief en kan verdrogen, voor de Pilot look. In het Engels ;
Is het deze niet ?
[
IW501001
Big Pilot’s Watch
Lug width:
22.0MM
Launch year:
2018
Default strap:
Strap size:
Standard
Strap reference: IWIWA05995