Ik ben inderdaad enorme fan van de banden van Jacob maar ik houd niet van die rivets dus ik bestel de variant zonder voor mijn kleinere Flieger (44mm). Deze is met vintage kleuring, zeg maar Santoni stijl maar wel dik leer.
Je kan kleur en stiksel maar ook de lengte en binnenvoering allemaal zelf kiezen bij Jacob en hij wordt echt custom voor je gemaakt, dat is soms wel even wachten…
Ik geloof wel dat die Jacobs straps goed zijn.
Maar de vorm van de Big Pilot strap die zij maken is niet zoals ie moet zijn. Helaas. De originele is “hoekiger”.
Jacobs
Origineel
Ik weet dat de dial niet origineel is maar blijft een van mijn favoriete klokjes.
Nooit begrepen wat zo’n Dial repaint afdoet aan de prijs maar Ik ben ook geen purist… Rest is origineel en loopt prima.
Zijn dit IWC banden? Of anders van welke leverancier? Jacobs?
Bedankt. Gezien en vind ‘m hoog vwb. een particuliere aankoop. Grijs bij een dealer al voor 9.450,- euro kunnen krijgen echter wel een ritje naar Berlijn.
Ik ben elders voorzien en ga ‘m zaterdag ophalen.
Ook dichter bij huis
De groene is wel heel erg lekker!
Vouwsluiting blief ik niet…
Kun je die stopwatch ook aanschaffen ?
Die stopwatch zit in een speciale box samen met een Top Gun Flight School horloge en nog wat spulletjes.
Kan niet apart, de set is discontinued maar ze hebben m nog liggen.
Het ding tikt heel erg lekker!
Door je opmerking aangemoedigd tot bandenwissel.
(Nog) geen donkerbruine Krokodil maar lichtbruine / beige Kameel…
Voor (zwarte Aligator)
Na (Kameel, voor Time Curated, Singapore gemaakt door Accurate Form, Japan met leer uit Saoedi Arabië)
Wrist shot
- Alligator zwart
- Kameel
- Ga voor donkerbruin
Mooi man! Veel plezier met je horloges en de box natuurlijk!
Hoi IWC fans,
Ik heb een zwarte Mark XX. Ik overweeg een rubberband, maar twijfel nog over de kleur.
Ik heb de zwarte leren band, maar overweeg een zwarte, blauwe en of oranje van rubber voor erbij in de zomer.
Er zijn vast leden die dat ook al eens geprobeerd hebben. Is er iemand die wat foto’s heeft van combi’s en deze wil delen?
Coole set
Deels eens, maar wat ik wel aardig vind aan deze banden dat ze wel lijken op de leren banden.
En voor de zomer is rubber wel fijn met zwemmen, water, temperatuur en zo.
Nu nog het juiste kleurtje bij de zwarte dial.