IWC only (Deel 3)

Oef, deze kietelt me wel…

15 likes

Niet van mij, maar ook een mooie kleur.

16 likes

Inderdaad fris met die kleurtjes! Ik krijg bijna zelf zin om eentje te kopen. Het is dat ik wat allergisch ben aan die blauwe AR coatings :face_with_peeking_eye:

1 like

Die Camoband is echt top.
Verder neig ik,ivm de idd blauwe AR ook wel naar een donkerblauwe pilotstyle van rubber. Wellicht beter dan de zwarte. Oranje is mogelijk te dol voor mij

1 like

De rubber banden zijn top en maken er een ander horloge van…

14 likes

Incoming, even zien hoe het voelt, donkerbruin

2 likes

Het horloge dat nooit weg gaat, men Chinese New Year Pilot 41mm

26 likes

17 likes

Goeie kleurencombo dat beige bandje met de gouden numerals!

1 like

Wilde wijzerplaat, lijkt me wel even wennen bij de meestal saaie IWC’s…mijn blauwe versie is voor IWC begrippen al spannend :slight_smile:

Deze band heeft 1mm speling zo te zien, is niet goed voor mijn ocd :slight_smile: wel een mooie classic!

1 like

NA: IWC Ingenieur IW323909, Laureus limited edition (blauwe wijzerplaat).

33 likes

Schitterend!:ok_hand:

1 like

Nice ! Een limited. Veel draagplezier gewenst

De 3239 is top :black_heart:

Eigen archiefplaatje

18 likes

Wijzerplaat is net wat me aantrekt. Het rood is heel verschillend. In bepaald licht is het donker bruinachtig, ander licht vibrant rood.
Soms raak je er wat aan gewend en gaat hij even uit het zicht. Dan komt de jeuk weer terug en gaat hij weer om de pols om weer helemaal in de ban te zijn van dat rood.

25 likes

Gaafff! Heerlijk horloge voor erbij. Soms wil je even een paar dagen knallen.
Laatst deze gepast, zelfde soort vibe denk ik :star_struck:

18 likes

idd beetje zelfde vibe.
Conclusie de sunburst van IWC is spectaculairder dan men denkt!

2 likes

Geen sunburst hier maar wel een gouden reflectie van onder de wijzers :heart_eyes:

22 likes

Kamelen :camel: wat mooi :star_struck:

2 likes

Ik twijfel tussen de rode TAG heuer carrera glasbox en een rode IWC portugieser. Enige idee hoe de sunburst is in vergelijking met elkaar?
De glassbox trekt me aan, maar de prijs tov de IWC en de uurwerk die je daarvoor krijgt is eigenlijk niet te rechtvaardigen.

Plaatje voor de sfeer.

5 likes