IWC only (Deel 3)

Ja! Vind het patroon op de plaat icm met de zwarte kleur het mooiste uitkomen.

4 likes

heel mooi Roald,is er ook wat weggegaan of erbij?

1 like

Helder! Thanks! Was zelf laatst wel onder de indruk van de blauwe en blauw groene. Ik ga komende week ook nog maar eens even passen en goed kijken.

3 likes

Gefeliciteerd mannen met de mooiste ingenieur :black_heart:@Sanderrr en @Rolopalooza

22 likes

Niets weggegaan :no_mouth:

Dank u!!

2 likes

Verdomd, nu baal ik nog een beetje meer dat ik er niet bij ben ik het zuiden.

2 likes

Heel blij mee :sunglasses:

40 likes

Leuk ding hoor !

1 like

Heel mooi.

Prachtig - mooi en een heerlijk horloge. Perfecte maat (ook qua dikte). Zwarte plaat is tijdloos.

Heb je de vlinder sluiting of meteen de Mark XX sluiting erop laten zetten?

2 likes

Standaard vlinder sluiting. Was beetje bang dat het weer zo een net niet pasvorm zou worden maar we hebben de band perfect op maat gekregen.

Bij de Santos lukte dat bijvoorbeeld niet wat echt waardeloos was.

2 likes

Jij ook op de vlinder sluiting of heb je de Flieger sluiting met fijn verstelling erbij besteld?

Dat kan ik me voorstellen! Laat die foto’s maar komen, het is een prachtstuk :ok_hand:

Het was een trage start voor de ingenieur, maar nu loopt het hier helemaal los. Nu nog een gouden exemplaar :sunglasses:

13 likes

U vraagt wij draaien :+1:t2::muscle:t2:

31 likes

Mooie foto van het lichtspel op de band en kast!

Tijd dat ik eens bij de IWC boutique geraak om ze ik het echt te zien. Ik zeg het nu al zo lang :blush:

2 likes

het is helaas niet zo mooi als orgineel,maar wel functioneel

Nog maar eentje dan :smile::nerd_face:

33 likes

Geweldig! Het is dat ik net een nieuwe Tudor heb en al mijn horloges al zwarte wijzerplaten hebben want anders…

3 likes

Zijn de dials van de nieuwe Ingenieur al ergens los te koop dat iemand weet?

“Iedereen wist dat op den duur korting mogelijk zou zijn…”

Ik sta op het punt om een Portugieser te kopen, de 42 of 40 automaat. Kan nieuw zijn of gebruikt (de 42 zeer waarschijnlijk gebruikt gezien de nieuwprijs, en het feit dat ik dan de zwarte /staal wil die nieuw niet meer in programma zit ). Nu zat ik even dit topic terug te bekijken en kwam ook iets over prijzen en korting bezig. Wat kun je zo’n beetje verwachten aan korting bij een AD, is daar iets over te zeggen of is dit echt dealer afhankelijk?
Kom ze laatste tijd weinig tegen in “blauw”, mocht er iemand zijn die er aan denkt te verkopen (liefst dial zwart of blauw) dan hoor ik het graag.