Mooie aanwinst. Geniet ervan! Jij ook @Sanderrr
Zeg dat…. Hier hetzelfde probleem toen. De 2823 Santos zat veel beter dan de huidige. Dus die kan je altijd nog eens proberen
Mooie aanwinst. Geniet ervan! Jij ook @Sanderrr
Zeg dat…. Hier hetzelfde probleem toen. De 2823 Santos zat veel beter dan de huidige. Dus die kan je altijd nog eens proberen
Er zijn meer kleuren qua plaat hè
Dit horloge icm de band had beter bij een AMG gepast maargoed… mij hoorde je niet klagen afgelopen dagen
Het horloge heeft aan het einde twee iets langere links waarvan er bij mij (en ook bij @Rolopalooza) een uit gehaald is. Voor mij bij nader inzien toch iets te strak. De langere link gaat dus terug en een van de normale kortere gaat eruit, zou dan goed moeten zijn.
Was deze hier al aangestipt?
Sneeuwwitte elegantie op steroïden: IWC Pilot’s Watch Automatic 41 TOP GUN “Lake Tahoe”
Ja
Dit is geen horloge voor introverte bibliotheekliefhebbers. Dit is een horloge voor degenen die het aandurven om een wit horloge te dragen met hetzelfde zelfvertrouwen als waarmee ze een wit smoking zouden dragen bij de Oscars – gedurfd, strak en met een duidelijke boodschap: "Kijk naar me, maar knipper niet met je ogen, anders mis je de details.
Jij hebt altijd mooie horloges die je doorgaans net even wat minder ziet, hence deze IWC en de Barracuda en No Rad (meen ik). Mooi vind ik dat
Zou je deze advertenties ook als poster kunnen bestellen? Lijkt mij cool
Hij is al oud, maar als je deze zoekt via google en er een in hoge resolutie kan vinden dan kan een fotoshop hem wel printen op een redelijk formaat denk ik.
IWC G-Shock