IWC only (Deel 3)

Mooi hoor, ziet er ook echt een klap luxer uit. Laat staan hoe hij op de pols voelt.

1 like

IWC Mark XX op een Triumph Bonneville T100 :v:

25 likes

Blijft toch een mooi in z’n eenvoud :ok_hand:t2:

32 likes

Dat is een hele mooie Portugieser, gefeliciteerd ! Band staat 'm ook mooi, welke is dat?

1 like

Dank je, dit is een Hirsch Arne, een soort sailcloth. Ik vind het wel een mooie combi, maar een chique alligator zit er natuurlijk ook bij :ok_hand:

Gaaf!! Gefeliciteerd met deze mooie upgrade :partying_face::star_struck:

1 like

13 likes

Ben ook lid geworden van de familie. Geweldige kleur rood. Alle tinted mogelijk.

Wil graag het iets minder dressy maken, en meer sporty. Iemand tips? Rode leather strap ipv de huidige zwarte alligator. Of meer richging sailcloth?

23 likes

WOW :heart_eyes:
Proficiat met deze prachtige aanwinst!

Wowww gefeliciteerd met deze knaller!!
Door de rode plaat oogt hij casual genoeg :muscle:t2:

Hier kun je niet omheen :star_struck:
Veel plezier ermee !

1 like

Prachtige aanwinst weer, en een mooie Tritium match :+1:

Heel mooie combi dat Ardoise + WG !

Die verdient wel een Santoni band van IWC. Die zijn er in een heel mooie cognac/rode zweem bruine kleur. Rood/Rood zou ik zelf niet voor kiezen.

2 likes

Prachtig dit zeg. Ook maar eens even Flieger Friday opzoeken.

10 likes

Hallo IWC liefhebbers, lees al heel lang mee maar mag hier nu ook posten met de NA; IW3706.

De pyramide bracelet was een beetje buiten mijn comfort zone maar erg fijne band!

Had al wel een zwarte canvas band besteld, omdat ik dat toch wel erg mooi vind bij dit model.

Benieuwd hoe die staat.

Fijn weekend!

18 likes

Gefeliciteerd met je 3706 :+1: :+1: een mooie keuze !

Hier die van mij, blijkt ook op rechts te passen :smile: en ik hou hem voorlopig op nylon.

En @mhoutman , als ik de steeds lagere prijzen zie voor de ref 3706 met Tritium wijzers uit Japan, is het een overweging om er zo een te scoren en de wijzers voor de jouwe te gebruiken ? De donor kun je weer verkopen ?

6 likes

En een mooi voorbeeld van hoe IWC een standaard Valjoux 7750 verbeterde tot het cal 7922 met de mooiere decoratie en Triovis regulatie die nog iets beter is dan de standaard Etachron.

Samen met de slimme Valjoux verticale koppeling voor de chronograaf, dus geen “jump / sprong” als je de chrono start

een top uurwerk dat , weliswaar iets langzamer tikkend, best in het rijtje met de El Primero een plaats verdient.

7 likes

10 likes

Wauw, dit ziet er wel heel gaaf uit :heart_eyes:

Zie je wel dat blanke mensen volgouden horloges kunnen hebben? :sweat_smile:

3 likes