IWC only (Deel 3)

In afwachting van de canvas strap even op NATO gezet.

15 likes

Dat is toch echt wel de bom ! Wat een beauty……:yellow_heart:
Gaan gelukkig al onder list…. Tja wel raar dat de IWC hoger geprijsd is dan de Rolex Day-Date toch ?

3 likes

Ik denk dat IWC een poging doet dit model te positioneren bij de Royal Oak en Nautilus. In dat opzicht is de prijs enigszins verklaarbaar.

Ik vind de stalen ook al heel gaaf, toevallig afgelopen weekend die van @Rolopalooza mogen passen:

Als bonus ook die van @Sanderrr

26 likes

Lekkere aanwinst man! Gefeliciteerd :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Is te bespottelijk voor woorden dus.

3 likes

Ik heb deze gouden rammer gisteren gepast in de boutique aan P.C. uit nieuwsgierigheid.
Wat een plaatje is het. Weegt wel 3x zoveel als de titanium versie.
Gelukkig was ik arm genoeg om hem niet te kunnen kopen. Zo heb ik het ook maar aan de verkoper uitgelegd, maar hij liet me toch passen.
De keramiek versie ook gepast, maar die deed me weinig toch…

2 likes

Ja denk dat je gelijk hebt. Rode leren strap word te heftig. Dan is cognac een beter optie. Of een Artem strap oid, wellicht is dat een opie.

1 like

Nieuwe bandje erop en weer genieten.

26 likes

13 likes

Hier een wissel naar de Ingenieur :black_heart:

35 likes

Mooi plaatje zo :ok_hand:t2:

1 like

Helemaal met je eens. Net als de 3711/13

1 like

Ja prachtig horloge. Had ik niet gedacht uitgaande van de foto’s.

22 likes

Het is wel ook een Genta original :wink: Opzich niet gek dat IWC hier een hoeksteen van het merk van aan het maken is

2 likes

11 likes

Een beetje regen kan ‘ie wel hebben :cyclone:

19 likes

Als ik zie hoeveel hype chasers alhier zo’n ding hebben gekocht, snap ik dat ook.

Als je ziet wat IWC in de late jaren 80 en jaren 90 heeft voortgebracht :smiling_face_with_three_hearts: toen had het merk durf en innovatie. Inmiddels heeft het merk weinig tot niets dat aanspreekt. zo ook bij de ingenieur, maar blijkbaar doet het zoveelste integrated bracelet sporthorloge nog steeds harten sneller kloppen. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Dan blijven interessante horloges nog even interessant in prijs

1 like

Check!

22 likes

2 likes

Je kan veel zeggen, maar deze foto straalt geen verfijning uit.