IWC only (Deel 3)

Mwah met bijna 30% eraf tov list verkoop je hem blijkbaar ook niet voor. Maargoed, dat is met bijna alle merken zo natuurlijk. Maar 30% over 12.900 is absoluut gezien een stuk meer dan 30% op een horloge van de helft.

Ik mag toch hopen dat niemand een Ingenieur voor list koopt; zoals ik ook geen Speedy voor list zou kopen.

Soms wil je gewoon de AD experience. Om watvoor reden dan ook. Snap ik volledig.

1 like

Stom dat ik die over het hoofd zie, zeker terwijl ik hem zelf heb :face_with_peeking_eye:

5 likes

Maar dat betekent niet dat je list hoeft te betalen :wink:

Ik kreeg een melding :slight_smile:
Ik snap dat korting gelul nooit zo. Ik betaal gewoon vraagprijs.

Die Zenith Defy Skyline Skeleton Night Surfer kende ik nog niet. Mooi hoor.
Maar in vergelijk met de Ingenieur bedoelde ik meer de reguliere Defy Skyline.

Hieronder nog een leuk vergelijk.
Maar het blijft natuurlijk voor iedereen zijn persoonlijke voorkeur. Dat is het leuke van de horloge hobby. :smiling_face:

2 likes

Ja maar dat kan ik niet betalen.

1 like

Nood breekt wet hè… dan moet er wel korting komen :wink:

1 like

Tuurlijk wel, destijds nieuw voor 7K en in Titanium… maar al snel voor -6K te vinden. Nog steeds happy mee :sunglasses:

20220616_092245

Silicium regulatie- en balans dus ook nog anti-magnetic en met saffier achterdeksel !!

8 likes

Die was al bod gekomen maar zoals gezegd inderdaad een goed alternatief. Iets minder iconisch. Dat dan weer wel.

neuh, dit is de Defy Classic…

1 like

Uhm beide omgehad en de IWC is echt minstens zo goed afgewerkt.

Ligt eraan wat je belangrijk vindt? Oogt zeker mooier, maar minder uurreserve en minder robuust heb ik me laten vertellen dan de IWC… Dus kwestie van wat je belangrijker vindt…

Als je gewoon koopt wat je mooi vindt en je kunt het betalen (als jou het dat waard is)… dat scheelt je een hoop kopzorgen over of iets het daadwerkelijk waard is. Geneuzel allemaal :grimacing:

3 likes

Ah ja. Excuus. Voor mij 1 pot nat. Defy.

Hoi allemaal :wave:t2:

30 likes

17 likes

22 likes

6 likes