Prachtig!!
Een vroege 7750?
Geen idee wat vroeg is om eerlijk te zijn, het opwinden en goed zetten is niet te vergelijken met een meer standaard 7750, ik voel en merk dat IWC in die tijd het uurwerk stevig aanpakte.Ik heb wel eens gezocht naar filmpjes van een service bv, maar nog niet kunnen vinden van dit horloge.
IWC’s eerste Pilot Chronograaf in het goud! Debuteert in een aankomende F1 film. Zag op het forum wel de stalen variant voorbij komen, echter de gouden nog niet. Met de ceramic bezel begint het langzamerhand op een Rolex Daytona alternatief te lijken, wel met datum dan.
The Pilot’s Watch Performance Chronograph 41 (Ref. IW388309) is engineered in 18-carat 5N gold, with a polished black ceramic bezel and black dial.
Klik voor racey beeldmateriaal!
Kan m’n bericht niet bewerken, zie namelijk dat er wél gouden Pilots zijn geweest. Begrijp dan niet helemaal IWC’s claim:
Die streep tussen de getallen op de tachymeter bezel is een erg raar gezicht.
Dat is de 36mm Pilot toch? En wat voor bandjes is dat? Ziet er goed uit!
Yes, de 36mm en die canvas band stond zo goed dat ik hen erbij gedaan heb met de verkoop… Ach, de nieuwe eigenaar was er erg blij mee
Maar ik denk dat er nog een keer eentje terugkomt bij mij. Ik zag een blauwe te koop staan recentelijk, maar die was met 3400 wel aan de prijs.
Hee, dat is hier ergens om de hoek