Goed gezien. Dit is bij jachthaven Marnemoende
Weet iemand of er ergens een site is met een overzicht van alle Pilot modellen van IWC?
Ik ben met name op zoek naar Pilot modellen met een titanium kast. Er zijn verschillende speciale modellen uitgebracht en ben erg benieuwd daarnaar.
Alvast bedankt
Dat YouTube filmpje is weer een typisch voorbeeld van hoe het niet moet.
Kijk op 4.30 minuten hoe de hamerveer wordt gedemonteerd, garantie dat er krassen op de automaat kloof komen en dat de veer vervormd.
Zo wordt het je niet geleerd bij IWC of Breitling!
Heb je hem laten opsturen naar IWC voor onderhoud? En is een schatting gegeven hoe lang je hem ongeveer kwijt bent?
Niet dat ik weet, maar C24 kan daarbij wel helpen denk ik met IWC Pilot en dan selectie kastmateriaal ; Titanium.
en daar leren we ook weer van
en het was de enige die ik kon vinden
Minutenhand van de chronograafmodule liep soms vast. Na vijf weken teruggekregen met de mededeling dat hij het weer deed. Echter was dat niet het geval. Nu dus weer bij IWC ter controle/reparatie…
Bedankt voor je C24 tip
Al een PB gestuurd met overzicht
Thanks voor het delen. Effe gekeken oud filmpje, moet wel geduld hebben, verder is er niet veel van te vinden.
Graag gedaan, misschien als je zoekt op de IWC referentie waar dit ( of gelijke ) uurwerk inzit zoals de 3706/3709 ipv op uurwerk type zoals cal 7922 etc, dat je meer vindt ?
Dat is vervelend! Hopelijk is hij er snel weer en werkend. 5 weken valt mij overigens wel mee, mits hij het weer doet dan
onlangs de nieuwe Ingenieurs in het echt bekeken maar kan er (vooral vanwege de getextureerde plaat) niet echt warm voor lopen
De vorige Ingenieur blijft toch wel mijn favoriet. Denk er nu zelfs over om daarvan ook nog de witte versie aan te schaffen…
Mooie foto!! De kast en plaat zijn echt fantastisch