IWC only (Deel 3)

Dit is toch wel HET model van IWC voor mij, wat een prachthorloge met die blauwe wijzers en indexen :heart_eyes:

2 likes

Super mooi! Geniet er van. Ziet er geweldig uit

New strap day.

18 likes

Het blijft een ongeëvenaarde icoon, de Mark XV. Geweldig en nog veel draagplezier😎

1 like

Bedankt.
Ik heb het nu 6 dagen. Ik ben aangenaam verrast door het horloge. Tijdloos design. Het voelt niet aan als een horloge van 25 jaar oud.

3 likes

Degene die jou het horloge verkocht zal spijt krijgen. Net als @Mas .

2 likes

Ik hoop voor hem van niet😅
38mm vindt hij te klein voor zichzelf. Vorig jaar had hij het gekocht, 2 dagen gedragen en daarna niet meer. :man_shrugging:t2:

1 like

18 likes

Ik heb het geluk dat het horloge, zij het via een omweg, nog steeds hier op het forum rondzwerft. Ik kan er dus nog steeds van genieten.

Waar ik vooral niet aan moet denken is de prijs waarvoor ik hem heb verkocht.

1 like

De prijzen zijn niet min. Zeker een full set met een orgineel rvs band. :worried:
Benieuwd of ze nog gaan stijgen…

1 like

Er komen er geen meer bij en er zullen steeds minder mooie exemplaren zijn. Dus veel zal je er niet op hoeven toeleggen bij eventuele verkoop. En tot die tijd heb je wel een klassieker om de pols. :+1:t2: vooral van genieten.

2 likes

En zo is het. Ik hoop dat je er via het forum toch nog van weet te genieten🙂

2 likes

Veel plezier ervan! Mocht je van een canvas stijl houden kan ik je de Texstrap van Kaufmann aanraden.

1 like

Merci voor de tip.
Canvas is wel fijn voor in de zomer.

27 likes

Ik lees verkoopspijt. Kopen? :smile:

14 likes

Supermooi op die band :+1:t2:, en je maakt mij niet wijs dat je deze nu alweer beu bent.

1 like

20 likes

Haha klopt. Ik draag hem heel graag.

2 likes

Ik zat nog even te kijken op Chrono 24. Ik zie dat er voor de Mark XV veel gevraagd wordt. Of ze de vraagprijs krijgen is een ander verhaal, maar toch een teken aan de wand. Voor andere 3 wijzer Fliegers wordt aanzienlijk minder gevraagd. Maar ik zou er vooral van genieten en niet verkopen.

1 like