Gefeliciteerd, erg mooi horloge en doet het goed met bandenwissels ![]()
Goedenavond IWC liefhebbers! Ben voornemens te gaan kijken voor een Ingenieur. Wil hem graag nieuw kopen bij AD of Boutique. Weet iemand of de Inge nog steeds een boutique only is? Of inmiddels ook bij de AD als
en
te krijgen?
Overal te krijgen in de 40mm uitvoering. Enige boutique only is de groene Sonny Hayes Apex versie. Blauwe plaat Ingi ligt ook op veel plekken maar grootste kans bij IWC boutique in Amsterdam of Rotterdam
Veel beter gaat het niet worden!
IWC heeft inmiddels een losstaande Boutique in de PC, moeite van het bezoeken waard!
Klopt, die is van S&C
Yes dat weet ik! Al een de aqua gepast. Ging mij meer om de beschikbaarheid elders. Vaak is daar qua prijs ook iets meer mogelijk. Dat is bij de boutique sowieso uitgesloten.
Een en ander is wel mogelijk hoor (thans is mijn ervaring)! Overigens staan er grijs best veel te koop in Nederland, ook de moeite waard Blauwzoeken - IWC Schaffhausen - Ingenieur
Goed om te weten!
Deze week weer eens ‘op stap’ met de Portugieser chrono. Het was mijn eerste ‘serieuze’ horloge, inmiddels al weer meer dan 10 jaar geleden. Blijft een fijne horloge en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken na al die jaren.
Terecht. Was ook een van de eerste waar ik weg van was.
Prachtige klassieker ![]()