Mooi Tom !![]()
Dank allen!
Vooralsnog zit hij goed met de originele sluiting. We gaan even zien hoe het de hele dag door gaat. Ik houd rekening met de aankoop van de verstelbare sluiting.
Zo gaaf, gefeliciteerd! Ik vind het echt een gaaf ding, en hij staat op de shortlist ![]()
Gaaf! Gefeliciteerd ![]()
Gefeliciteerd ![]()
Schitterend, proficiat!
Is het niet een beetje van de zotte dat dit horloge met een retail tegen de 13K aan, niet standaard geleverd wordt met micro adjust in de sluiting? ![]()
Gefeliciteerd Tom
Tsja, dat zie je wel bij meer dure horloges. Is hier niet zozeer een budgettaire overweging, maar een esthetische. ‘Onzichtbare’ sluiting is erg fraai, maar niet zo praktisch als de sluiting van de flieger band.
Hi! I’m goran from Croatia. Just wanted to share my IWC mark XV with custom strap and Jim Green boots
Die datum in 2 cijfers valt mij nu pas op.
Best leuk gedaan.
hebben de oude generatie ingenieurs dat ook?
Niet dat ik weet.
De oude Ingenieurs hadden dat niet.
Great strap, very nice combination!
Kijk weer wat geleerd ![]()
Ik zou dan zeggen ‘stick with it’. GS als voorbeeld. fijne, mooie sluitingen. Ten koste van snelverstelling. Maar om dan los een sluiting aan te bieden vind ik een beetje een zwaktebod en getuigen dat het merk zelf niet echt een visie heeft.
Desalniettemin ook fijn dat de optie er wel is voor diegenen die dit wel wensen. Mooi dilemma. ![]()
Volgens mij is die sluiting eigenlijk niet bedoeld voor de band van de Ingenieur, maar past hij toevallig. Het is de sluiting van een Pilot band.
Als je naar de banden van IWC kijkt, kun je echt niet zeggen dat ze geen visie hebben denk ik. Alleen al aan het systeem om schakels te verwijderen kan iedereen een puntje zuigen.