IWC only (Deel 3)

Nice. Welke polsmaat heb je?

18,5 - 19 cm

1 like

:ok_hand: Netjes… Dit soort sluitingen van IWC zijn top.

3 likes

Zoals ‘t heurt :innocent:

9 likes

10 likes

Het is wat minder mooi dan de vlindersluiting, maar ik kan me voorstellen dat het qua comfort een heel verschil kan maken. Dat heb ik ook met de sluiting van de Speedmaster. Nu staat hij dicht en in de zomer gaat die een tikje open.

Hoe bevalt het gewicht van de Ingenieur tov de Speedy? De witte 3239 die we nog gehad hebben vond ik te zwaar bv en ik kreeg die band niet comfortabel. De speedy op staal daarentegen zit perfect.

De nieuwe Ingenieurs zijn al wat gezakt in prijs en ik vind het van dag 1 al een prachtige reeks, dus het blijft spoken van tijd tot tijd :innocent:

Ik denk dat hij iets zwaarder is dan een Speedy, zeker ben ik niet. Zit weinogbtussen.Met de nieuwe sluiting draagt hij qua comfort wat mij betreft even comfortabel als een Speedmaster met de nieuwe band met snelverstelling. Heel comfortabel dus.

1 like

Na jaren de Mark XVIII op de leren band gedragen te hebben nu toch maar de stalen band erbij gekocht. Wat een topper!

23 likes

19 likes

Staat mooi!

1 like

Goed om te horen! Ik zal ze toch eens moeten passen als ik in de boutique in Antwerpen geraak :blush:

Geniet ervan alleszins!

1 like

Blijft mooi he?

1 like

Zeker weten :ok_hand:t2:

12 likes

Day at the office.

9 likes

10 likes

Door je posts ben ik hem ook terug gaan dragen, blijft een prachtig model waar de lichtinval telkens mooie veranderingen zorgt.

6 likes