IWC only (Deel 1)

Staat al eeuwig op de wishlist. Heb veel IWC gehad, ook PD waaronder ooit de 500 maar die was echt te klein voor mij maar de 2000 moet er nog een keer van komen…

1 like

Vandaag binnengekregen :partying_face:

42 likes

Heel gaaf! Proficiat :champagne:

Heel gaaf! Gefeliciteerd! :partying_face:

Ook leuk met het Velcro bandje :grinning:

1 like

Vet, gefeliciteerd een zeer mooie aankoop!

Gefeliciteerd :+1: weer een uniek horloge op HF !

Ja en die heb ik er ook bij, ik zal die binnenkort weer eens aanhaken.

Ik vind hem echt geweldig! Ik heb de bronzen chronograaf al, maar die van jou zou er wat mij betreft prima naast kunnen!

1 like

Dit is ook leuk om er bij te hebben, eenn serie Porsche Design by IWC boekjes uit de periode 1993-1996 :grinning:

3 likes

Dat weten we pas over 10-15 jaar of zelfs nog later.

Wel nu zelf een heel klein beetje spijt dat ik in 2000 een 3706 heb gekocht terwijl de 3705 toen ‘maar’ NLG 2000,00 duurder was. (zie de prijslijst uit 1998/1999) maar ja als je alles van te voren weet…

1 like

Leuk !! We houden beide van compleet zo te lezen :+1: Ik heb de catalogus box 1993 met het iwc en het porsche boek erin. Het enige wat mist is de C-houder uit de lederen doos maar die, of de doos, kom ik nog wel en keer tegen hoop ik.

1 like

Het ging in het begin om de IWC, maar langzaam werd een ander beeldelement overheersend(-er)



En uiteindelijk had ik geen tijd meer (in beeld)

15 likes

Hij is leuk. Het horloge ook…

1 like

Hahaha, thank you

1 like

De Portuguese weer uit stal! Valt mij elke keer op hoe zwaar hij eigenlijk is. Weet niet of dat door het witgoud komt, maar het is echt merkbaar anders t.o.v. andere horloges. Dit was mijn eerste ‘echte’ horloge (zelfs nog Rome op en neer geweest om hem te halen) en is daarom een absolute blijver! Geniet er nog steeds van :smiley:

22 likes

18 likes

Eén van mijn mooiste horloges
20210312_144720

22 likes

Snap ik

afbeelding

afbeelding

32 likes

De verschillende banden staan allen wel mooi op dit horloge.

1 like