IWC only (Deel 1)


Deze fraaie unit staat in het blauwe gedeelte :slight_smile:

7 likes

Gefeliciteerd! Die band is heerlijk, met de micro adjustment door op het IWC knopje te drukken. Heb er met veel plezier eentje gehad. Vond het alleen net iets te groot voor mijn pols. Komt ook door de XV in de collectie, dan lijkt dit een beest.

1 like

mooi, ik moet nog even een paar dagen geduld hebben dan ligt ie op de mat :ok_hand:

Proficiat!

:beers:

1 like

Mooi! Hoe heb je hem uiteindelijk kunnen aanschaffen en wat is de huidige prijs van de band?

Altijd mooi, in rosé goud! Maar wat voor band zit hier op, niet origineel IWC schat ik? Hiervan is de aansluiting op de kast mooier:

49

1 like

Staat erbij
Gewoon origineel. En nieuw

Alleen op de nieuwere modellen met het nieuwe uurwerk zitten deze nieuwe banden (van Santoni). De oude hebben gewone rechte banduiteinden en sluiten dus niet mooi aan. Ze hebben ook het oude type uurwerk wat een stuk onderhoudsgevoeliger is.

Aha… :blush:

Fijne zondag!

10 likes

Pracht klok!

1 like

Vandaag heeft Hodinkee weer een limited edition uitgebracht, maar wel de eerste in samenwerking met IWC.
Mooi ding! Jammer van het Sellita uurwerk, nu IWC dit jaar alle nieuw pilot watches gaat voorzien van de inhouse uurwerken. Maar no-date for the win!

https://limited.hodinkee.com/iwc/

3 likes

Ik vind het vreemd dat hij nog niet is uitverkocht?!

Die vorige edities gingen als warme, wat zeg ik, hete broodjes over de toonbank!

:beers:

1 like

Correct, maar dat was ook horloges met bijzondere uurwerken erin. Staat ook pas net online geloof ik, dus het zal niet lang duren. Wel opvallend dat dit ook een 39 mm kast is. Dus dit gaan we ook in de reguliere productie terugzien gok ik. Gaaf materiaal!

1 like

39mm is wel mooi. €6400,- wat minder.

:scream:6400euro???

. This pilot’s watch is made in a limited production of 500 numbered pieces with a portion of those being retailed right here in the HODINKEE Shop. The price is $6,400 and it’s just killer

Dollars, maar toch

Geen datum :+1:
Wijzers en wijzerplaat als de Mark XI :+1:
Neppatina :-1:
Zwarte kast :-1:

Conclusie: nee

2 likes

In vind hem wel cool. Ze hebben er tenminste geen Sellita in gezet :zipper_mouth_face::shushing_face:

1 like