IWC only (Deel 1)

Is dat een ref. 3777? Die heeft een 7750 als basis. Die staan bekend om het hoorbaar (en voelbaar) zijn van de rotor.

3 likes

Klopt volledig. Hoewel de IWC bij mij stiller is dan mijn Hamilton X Wind (zelfde loopwerk in de basis)…

1 like

De rotor van de kleine prins maakt idd meer “herrie” dan bij de andere klokjes welke ik in bezit heb.
Maar wat een prachtklok is het toch… niet dan.
Groetjes van je broer;

12 likes

Inderdaad de 3777

Ok, bedankt!
Hij is ontzettend mooi en voor mij echt wat anders.

Welke broer? heb er twee…

1 like

iwc aquatimer bronze galapagos

7 likes

IWC 3706 Flieger net terug van service. Ik heb ooit ook de Sinn 356 gehad, op zich ook mooi, maar dit is persoonlijk wel de real thing. Een classic.
image

13 likes

29 likes

Is dit de originele leren band ? Mooi !

1 like

Is niet de originele, wel een echte iwc.

Haardje, wijntje, eindelijk vrijdagavond .
Fijn weekend allemaal!

15 likes

Toch wel speciaal hoor IWC.
Hier samen met de forumlieveling

14 likes

1979 IWC, overigens met een JLC automatisch uurwerk.

10 likes

Ingeruild om er even van te genieten. Eigenlijk te sjiek voor mij :male_detective:t2:

Gr. Roel

10 likes

Staat je prachtig :+1:

Mooiste duiker van Iwc ooit :+1:t3:

1 like

Nieuw hier, leuk om alles te lezen en om te zien dat de 3706, 3536 en 3227 zo geliefd zijn als ik zo wat voorbij zie komen, zal binnenkort wat foto’s plaatsen uit mijn collectie, anders kan je meer vinden onder mn fotoblogje op de Instagram onder mijn zelfde naam “woodmannes”

Ik heb tevens nog een aantal straps waar ik vanaf wil oa aantal voor een Portugieser Chrono (2000), Ingenieur en Aquatimer 812. Marktplaats heeft denk ik weinig zin, iemand tips voor plek om die te koop aan te bieden?
Groeten!

1 like

Ik heb ook een nieuwe iwc. Ik had al een 14k yachtclub, een titanium 3707 maar deze vind ik super vet.

Het is namelijk een caliber 70. Hier zijn er slechts 4800 van gemaakt. Ik was er al even naar op zoek en opeens liep ik er tegenaan.

Verdient een schoonmaakbeurt maar ik ben er heel blij mee. Ik heb hem nog niet, maar is verzonden.

2 likes

Uurwerkje

5 likes

Nice, wel gouw je telefoon opladen anders valt hij uit :slightly_smiling_face: