IWC only (Deel 1)

De nieuwe groene?

Mooi!
Maar wel redelijk (te) groot op jouw pols.
Lugs lijken over te steken

ook een soort hulk

IW377726 Racing Green
Het groene viel me op tussen andere uitvoering en in een impuls gekocht haha

Begrijp wat je bedoelt. Kwa formaat zelfde als paar andere van me. Deze oogt op foto idd te groot voor mijn pols

1 like

Ik zou er geen nee tegen zeggen, mooi horloge!

Erg fraai!

1 like

Even met de Portugieser Perpetual Calendar rondgelopen. Wat een fraai horloge! De wijzerplaat is zooo mooi en wat draagt hij prettig (weinig ervaring met leren band). Ook al is deze vrij groot, erg sierlijk. Toch maar toegevoegd aan de wishlist.

Nog meer enthousiastelingen hier van dit model?

14 likes

Ziet er zeker goed uit. Sowieso vind ik veel iwc horloges mooi maar helaas vaak toch wat te groot, zou sommige modellen graag ook wat kleiner zien!

:point_up_2:t2:
Helaas niet van mij…

10 likes

Ik weet nog dat ik voor de vitrine lag voor het eerste horloge met dit uurwerk. De Da Vinci :slight_smile: blijft gaaf.

Maar wel enthousiast over dit model?

Mijn graal…

Some day.

Vooral in blauw nog duur.

Maar gezien de gigantische afschrijving kan een ouder exemplaar haalbaar zijn ooit. Liefst net geserviced dan want das er ook niet naast

1 like

Zeker, Portuguese Perpetual vind ik schitterend.

Is het ook een horloge dat je iedere dag zou dragen? Toen ik 'm net om had dacht ik bij mijzelf: zoiets draag je alleen op zon- en feestdagen. Maar een paar uur later voelde het alsof je 'm met gemak dagelijks zou dragen.

Ik heb nog een iwc fliegerchronograph in de quartz uitvoering die wellicht naar het blauwe gedeelte gaat.

De 3706 is echt ideaal qua maat. 39 mm.

10 likes

Hier hetzelfde met lichtere broertje :smile:

24 likes

Alweer bijna een week niks? Plaatjes dan maar. :sunglasses:



17 likes

Iwc gaat JLC achterna?

Ook 8 jaar garantie

Ik vraag me af, welk gevolg heeft dit als je nou een iwc die je op je naam geregistreerd hebt, verkoopt

2 likes