IWC only (Deel 1)

Vandaag gepast de nieuwe IW3716 met inhouse movement. Me wants!

21 likes

Geniet er van, zodra er na die periode ook maar iets is hang je aan de hoogste boom :scream:
Heeft alles te maken met het feit dat onafhankelijke horlogemakers niet aan de benodigde onderdelen, c.q. pakkingen kunnen komen is mijn ervaring.

Voor mij ook een meerwaarde; dit in-house uurwerk vergeleken met de ETA 7750:

16 likes

Jammer dat de buitenkant dan hetzelfde is gebleven, die hadden ze ook wel mooie twist kunnen geven gelijk.

Dit was geen 150 jaar editie.

Prijs was 7900 voor korting, ging 10% af omdat we de dealer kennen.

Aan de buitenkant hoefde ook weinig te wijzigen :slight_smile:

1 like

Is dat dan toch een nieuw model?

Klopt open caseback en nieuwe vlindersluiting. Staat nog niet op de site en zullen voorgesteld worden op Basel. De dealer had ze al in de 4 kleuren en alle 4 gezien en gepast :slight_smile: blauwe en witte dragen mijn voorkeur en er komt ook een groene…

Type is iw3716xx

Moeten inhouden om hem niet mee te nemen en als eerste in Europa te zijn. Maaaaar ssssstttt jammer genoeg niet meer foto’s durven nemen :slight_smile:

2 likes

Nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar juist die caseback en de vlindersluiting!

Open zoals de 150 jaar editie maar andere decoratie van het gewicht. Sluiting lijkt meer op een 7days

Dat was te verwachten, eindelijk inhouse maar wel reden om de prijs op te slaan.
Al heb je nu wel meer voor je geld.

En zo’n vlindersluiting kost natuurlijk ook wel wat.

Toch veel te duur! Hoe mooi ze ook zijn, schrijven af als n dolle.

IW371604IW371605-2IW371609IW3716-Back

En eentje van de sluiting gevonden online

12 likes

Dat zien we over 8 jaar wel weer :wink:

1 like

Iwc fans vandaag mijn lang gewachten droom! Toch even delen dat dit weer een ware ervaring en belevenis is om te dragen

28 likes

We wachten op de NA post :ok_hand:

Wat kost een vlindersluiting dan? En dan bedoel ik niet die 450 listprice :wink: Ik heb hem ook op mijn Pilot. Maar op mijn Meister Singer ook en die was 95 Euro. Als je die naast elkaar legt zie je echt geen verschil op de logo’s na. Dan maakt Meister Singer ook nog gewoon marge. Kan me niet voorstellen dat zij ding meer dan 40 euro kost voor IWC.

Edit:

Overigens, mijn Hamilton vlindersluiting kostte 60 euro en klikt al 10 jaar probleemloos.

1 like

Van harte!!! Topper he?
Groeten van de collega

16 likes

Echt niet normaal, hij zit perfect! Het is een prachtige klok om naar te kijken :grinning:

1 like

Die donkere plaat . :heart_eyes::heart_eyes:

En toch afgezien van de Portugieser zijn er maar weinig modellen die kunnen tippen aan deze:

2 likes


20 likes