IWC only (Deel 1)


Vandaag deze maar weer eens om de hele week :grinning:

9 likes

Groen verwacht ik ook als reguliere uitbreiding op de pilot range. We hebben de limited groene chrono gehad maar het zou zo maar kunnen zijn dat er ook een reguliere pilot en wellicht big pilot in het groen komt.

Ja top ik heb er ook eentje. Blijft een super fijn klokkie

Hij wordt morgen opgehaald, maar hier nog wat laatste foto’s van deze schoonheid

13 likes

Blijft toch prachtig!

19 likes

Erg mooi. Een IWC staat bij mij bovenaan de lijst.

1 like

Hoe draagt deze? Niet topzwaar?

Hoi Hannus,

Nee zeker niet ligt erg rustig om de pols nauwelijks voelbaar. Maar goed ik draag ook een aquatimer welke in verhouding met de 7 days een heel zwaar ding is!

2 likes

Vandaag een IWC 3767 gepast. Nu ben ik aan het zoeken wat een rubberband met doornsluiting kost hiervoor. (hij zit op staal) Nu zijn mijn zoekkunsten niet zo goed blijkbaar want kan niks vinden. Iemand die een idee heeft war te zoeken, of linkje van zo’n band met sluiting. Zou gaan om een zwarte band.

Ik dacht rond de 270 dollar

Mijn Portugieser Chrono met zwarte wijzerplaat uit 2009 heeft een nieuw bandje nodig (met doornsluiting).

Heeft iemand nog tips voor een aftermarket bandje van leer?

Dank alvast!

Ik heb evt een originele IWC zwarte lederen band voor de Chrono voor je.

IWC week.

19 likes

Als toevoeging op deze foto en op mijn eerdere post vandaag in het wat draag je vandaag topic.

Ik merk dat deze prachtige IWC te weinig polstijd krijgt. Explorer neemt veel tijd hiervan over en verder mijn BB58.

Ik sta dan ook wellicht open voor de verkoop van deze, ik heb hier al wat berichten over gekregen maar mocht je interesse hebben PB mij dan even.

3 likes

Ik kwam deze vandaag tegen. Ik vind hem prachtig enkel de maat wellicht iets te …

19 likes

Mooi! Zwart of donkerblauw?
En hoe groot?

1 like

Als ik mij niet vergis is hij zwart, handwound en 43mm.

Gemaakt op 750 stuks dacht ik, maar kan er naast zitten.

Groeten

Frederick

1 like

Klopt. Maat is een dingetje🤔

Vaak zo met die IWC’s.

Heel erg mooi, maar inderdaad net 2a3 mm te groot.